با حضور وزیربهداشت و رییس دفتر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت انجام شد

تقدیر از معاون مرکز تحقیقات چشم پزشکی ترجمانی دانشگاه در همایش پوشش همگانی سلامت

در همایش پوشش همگانی سلامت و با حضور مدیر کل دفتر منطقه ای سازمان جهانی بهداشت و وزیر بهداشت، از دکتر سید فرزاد محمدی، معاون پژوهشی مرکز تحقیقات چشم پزشکی ترجمانی دانشگاه علوم پزشکی تهران، تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان فارابی، درست یک روز قبل از افتتاح شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی، همایش پوشش همگانی سلامت  دوشنبه 22 مهر98 در سالن همایش‌های رازی برگزار شد. 
در این همایش، ضمن رونمایی از "کتاب پوشش همگانی سلامت"، از برگزیدگان و فعالان حوزه سلامت، بهداشت و درمان نیز تقدیر شد. در بین برگزیدگان، دکتر سید فرزاد محمدی، عضو هیئت علمی گروه چشم پزشکی و معاون پژوهشی مرکز تحقیقات چشم پزشکی ترجمانی دانشگاه علوم پزشکی تهران  نیز به خاطر تلاش برای کسب  گواهی تصدیق موفقیت جمهوری اسلامی ایران در حذف و ریشه کنی تراخم  لوح تقدیر دریافت کرد.
دکتر سید فرزاد محمدی در گفتگویی گفت: به دنبال تلاش هایی که در چند سال اخیر به اتفاق همکاران مرکز تحقیقات چشم پزشکی ترجمانی و دفتر سلامت چشم و پیشگیری از نابینایی وزارت بهداشت برای گرفتن گواهینامه حذف و ریشه کنی تراخم انجام دادیم این تقدیر نامه به بنده اهدا شد. گوشه ای از این اقدامات شامل بازدید و انجام معاینات بهداشتی از پنج منطقه مرزی کشور، تدوین گزارش های بهداشتی ، حضور فعال درنشست های منطقه ای و جهانی تراخم به نمایندگی از کشورمان و تدوین گزارش های راهگشا و دقیق، تدوین سندی علمی، غنی و فراگیر از کنترل تراخم در ایران که منجر به تصدیق کنترل تراخم در کشور از سوی سازمان جهانی بهداشت در شهریور 97 شد، فعالیت رسانه ای گسترده برای بزرگداشت دستاوردهای بهداشتی کشور در زمینه کنترل تراخم ، برگزاری مراسمی برای تقدیر شایسته از نقش افرینان عرصه کنترل تراخم در حاشیه ی یازدهمین جشنواره چشم پزشکی و علوم بینایی شمس، تالیف روایت فرهنگی و مستندی اموزنده از تاریخ معاصر کنترل تراخم در کشور، و تدوین برنامه مراقبت پیش رو برای سه سال. می شود.
خبرنگار: حمیده امیدوار
عکس: دکتر سید فرزاد محمدی
 
معصومه  عزيزي
تهیه کننده:

معصومه عزيزي

تنظیمات قالب