جشنواره مجازی فرهنگی هنری غدیر ویژه دانشجویان، کارکنان، اعضای هیات علمی و فرزندان آنان برگزار می شود

به همت معاونت های دانشجویی فرهنگی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران، جشنواره مجازی فرهنگی هنری غدیر ویژه دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی و فرزندان ایشان، برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی، در حال حاضر با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و تعطیلی دانشگاه و لزوم ایجاد فضای شور و نشاط در بین دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی و فرزندان آنان که ماه هاست با این مشکلات مواجه هستند و با جان و دل در راه بهداشت و سلامت مردم از خودگذشتگی می کنند، برای مسئولان فرهنگی دانشگاه یک فرصت مغتنم است که برنامه های متنوع فرهنگی را برنامه ریزی و اجرا کنند.
این جشنواره به مناسبت عید سعید غدیر خم، در محورهای هنری (نقاشی، خوشنویسی و کلیپ)، ادبی (شعر و دلنوشته) و کتابخوانی در بخش بزرگسالان: کتاب "شهابی در شب" تألیف: سلطان الواعظین شیرازی و تلخیص: دکتر توحیدی و در بخش کودکان و نوجوانان: کتاب "غدیر چشمه ای در کویر" نوشته: مریم نوابی نژاد برگزار و علاقمندان می توانند تا 23 مردادماه 99 آثار خود را در محورهای ادبی و هنری به پست الکترونیک مدیریت امور هنری و فوق برنامه دانشگاه به آدرس: vsca-farhangi@tums.ac.ir ارسال کنند.
همچنین سئوالات مسابقه کتابخوانی به صورت آنلاین در روز چهارشنبه 22 مردادماه از طریق سایت معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه به آدرس http://vsca.tums.ac.ir در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.
توضیح اینکه، فرزندان دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه نیز علاوه بر دانشگاهیان می توانند در این رویداد بزرگ فرهنگی و هنری شرکت و آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
در پایان جشنواره، جوایز نفیسی به برگزیدگان اول تا سوم هر محور و به تفکیک بخش های کارکنان، دانشجویان، اساتید و فرزندان از سوی دو معاونت دانشجویی فرهنگی و فرهنگی دانشگاه اهداء خواهد شد.
برای دریافت پوستر جشنواره، اینجا کلیک کنید.
برای دریافت کتاب شهابی در شب، اینجا کلیک کنید.
برای دریافت کتاب غدیر چشمه ای در کویر، اینجا کلیک کنید.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب