حضور روابط عمومی مرکز قلب تهران در نمایشگاه دستاوردهای دانشگاه در حوزه روابط عمومی

دکتر کریمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از غرفه مرکز قلب تهران بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز قلب تهران، روز دوشنبه 27 اردیبهشت 99 همزمان با روز روابط عمومی و ارتباطات نمایشگاهی از دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی تهران در حوزه روابط عمومی در لابی اصلی ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
در این نمایشگاه دستاوردهای بیمارستان‌ها، معاونت‌ها و دانشکده‌ها در حوزه روابط عمومی به تصویر کشیده شد و روابط عمومی مرکز قلب تهران نیز با حضوری بسیار فعال و غرفه نمایشگاهی اهم فعالیت‌های این حوزه را به نمایش گذاشت.
نمایش فیلم‌های آموزشی، کلیپ‌های مناسبتی، معرفی‌ها و بازدیدها از برنامه‌های ویژه این غرفه بود، نمایش مجلات علمی پژوهشی و انواع مجلاتی که به مناسبت‌های مختلف به چاپ رسیده بود، از دیگر عناوین این نمایشگاه محسوب می‌شد.
معرفی لوح‌های افتخار، تندیس‌ها و لوگوهایی که در مراسم و مناسبت‌های مختلف به این مرکز اهدا شده بود، از دیگر برنامه‌های دیداری این مجموعه بوده است.
به مناسبت بیستمین سالگرد افتتاح مرکز قلب تهران نیز، برنامه‌های خدمات بیست ساله و چشم اندازهای آینده آن اطلاع‌رسانی شد.
نمایش عکس‌های خاص مناسبتی ازجمله، عکس‌های منتخب نازیلا قمیان که اخیراً جایزه بین‌المللی مراقبت از بیماران کرونایی را کسب کرده بود از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه یک روزه بود.
دکتر کریمی رئیس دانشگاه ضمن بازدید از غرفه مرکز قلب روز روابط عمومی را به همکاران حاضر در این غرفه تبریک و برای آنان آرزوی توفیق و سلامتی کرد.
وی عکس منتخب و نمونه از کارگاه تولید ماسک در مرکز قلب تهران را به‌عنوان یادبود امضا کرد.
برنامه «تریبون آزاد یک دقیقه با روابط عمومی» از دیگر برنامه‌های مرکز قلب تهران بود که در آن 22 نفر از استادان و شرکت‌کنندگان ازجمله رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران به بیان نظرات و پیشنهاد‌های خود برای حوزه روابط عمومی پرداختند.
دکتر ترابی رئیس روابط عمومی دانشگاه، دکتر حاجی قاسمی مدیر مرکز قلب تهران، دکتر ژیلا منوچهری مسئول مدیریت کیفیت مرکز قلب تهران، دکتر صحرائیان معاون تحقیقات و فناوری، دکتر پورغریب معاون دانشجوئی، دکتر علامه معاون درمان، دکتر صادق نیت رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی، دکتر گنجعلی خان و ... از دیگر مصاحبه‌کنندگان در این تریبون آزاد بودند.
دکتر علیرضا حاجی قاسمی مدیر مرکز قلب هم در گفتگو با تریبون آزاد گفت: من هم به نوبه خودم این روز را خدمت همه همکاران روابط عمومی دانشگاه و بالاخص مرکز قلب تهران تبریک و تهنیت و خسته نباشید می‌گویم.
روابط عمومی به‌هرحال همانطور که از اسمش مشخص است و اسم بسیار با مسمایی هم به نظر من انتخاب شده است، نقطه ارتباط بین موسسه و عموم مردم است.
روابط عمومی در حقیقت می‌تواند فعالیت‌ها و دستاوردهای یک مجموعه را به مردم معرفی کند و هرچقدر بهتر بتواند این کار را انجام دهد در ارتقاء جایگاه مرکز در جامعه مؤثر است و از طرف دیگر می‌تواند در ارتباط معکوس یعنی از جامعه به مرکز هم نقش مؤثری داشته باشد.
 کار روابط عمومی امروزه بسیار حرفه‌ای شده است و روابط عمومی‌ها باید بتوانند در این زمینه هم مؤثر باشند و به‌صورت حرفه‌ای فعالیت کنند و جایگاه دانشگاه و بیمارستان را به مردم به‌خوبی نشان دهند.
دکتر ژیلا منوچهری مسئول مدیریت هم با تبریک روز روابط عمومی با اشاره به تغییر رویکرد و مشخص شدن مسیر روابط عمومی، موفقیت در این مسیر را آرزو کرد.
لازم به ذکر است در این نمایشگاه یکروزه میز خدمت انجام فشارخون توسط خانم احمدی پرستار مرکز، معرفی غرفه توسط مریم داودی کارشناس IPD و فیلم‌برداری تریبون آزاد توسط حامد بلورفروش و همچنین عکاسی نمایشگاه به‌وسیله نازیلا قمیان به انجام رسید.
در پایان نمایشگاه جلسه‌ای با حضور دکتر ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران و مسئولین روابط عمومی واحدهای تابعه دانشگاه تشکیل و از چند روابط عمومی که بیشترین فعالیت و همکاری را در سال گذشته داشتند تقدیر به عمل آمد.
لوح تقدیر روابط عمومی فعال به سید محسن اسماعیلی مدیر روابط عمومی مرکز قلب تهران اهدا شد.

سید محسن  اسماعیلی
تهیه کننده:

سید محسن اسماعیلی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب