دکتر ابراهیمی: خودباوری و اقتدار از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، دفتر امور ایثارگران، بسیج جامعه پزشکی اساتید و کارکنان و بسیج دانشجویی کمیته برگزاری مراسم دهه مبارک فجر را تشکیل داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، برنامه ریزی برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر در کمیته اجرایی شورای فرهنگی در آستانه 44 سالگی انقلاب اسلامی 4 بهمن ماه 1401 از ساعت 13 تا 15 با حضور دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی، حجت الاسلام والمسلمین غفاری معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، دکتر محمود مطهری نیا مدیر امور فرهنگی و اجتماعی، مهندس فرشاد میرزایی مدیر امور دانشجویی، دکتر احسان مقیمی مدیر دفتر امور ایثارگران، دکتر منصور کشاورز مشاور امور ایثارگران و دبیر ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر، مهدی اعمالی مشاور و دستیار امور ویژه ریاست دانشگاه، نمایندگان بسیج دانشجویی و کارشناسان فرهنگی در سالن شورای معاونت فرهنگی و دانشجویی برگزار شد.
دکتر ابراهیمی ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به حضار، بر هماهنگی، ایجاد وحدت رویه، یکپارچه‌سازی امور اجرایی و انسجام سازمانی در کمیته اجرایی تاکید کرد و گفت: برای پیشبرد برنامه ها و چگونگی اجرا، باید شرح وظایف هر بخش معین و متولی برگزار کننده مشخص شود.
وی در ادامه افزود انقلاب اسلامی تاثیرات بزرگ فرهنگی در کشور عزیزمان، کشورهای هم جوار و می توان گفت در کل جهان داشته است که خودباوری و اقتدار مشهود ترین آنهاست و انتقال صحیح واقعیت های انقلاب به نسل جوان یک رسالت بزرگ است که بر عهده معاونت فرهنگی و دانشجویی است.
در ادامه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، امور ایثارگران و بسیج دانشگاه پیشنهادات و موضوعات مد نظر خود را مطرح کرده و بعد از بحث و بررسی در سه حوزه دانشجویی، کارکنان و اساتید و برنامه های مشترک به اجماع رسیدند.
از مصوبات این جلسه مصاحبه با ایثارگران و مشاهیر دانشگاه، دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی از مزار شهدا، راه اندازی کارناوال شادی، مراسم جشن 22 بهمن، مسابقه کتاب دکل، برگزاری مسابقه ورزشی، برپایی نمایشگاه و ... بود.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب