پیام تبریک رئیس بیمارستان فارابی به مناسبت روز پزشک

دکتر اکبری: کرونا باعث شد تا بیش از پیش شاهد از خود گذشتگی پزشکان در سراسر جهان و ایران عزیز باشیم

رئیس بیمارستان فارابی به مناسبت فرا رسیدن روز پزشک ضمن تبریک این روز از زحمات پزشکان و مدافعان سلامت در مقابله با کرونا قدردانی کرد.

دکتر محمدرضا اکبری، رییس بیمارستان فارابی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، دکتر محمدرضا اکبری، رئیس این بیمارستان در پیامی فرا رسیدن اول شهریور، زادروز حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک را تبریک گفت. در این پیام آمده:

یا منْ اسْمه دوآءٌ و ذکْره شفآءٌ
بیش از دو سال است که جهان با معضلی به نام کرونا مواجه شده که منجر به از دست رفتن بسیاری از انسان‌ها به ویژه تعدادی از هم وطنان عزیزمان شده است. کرونا باعث شد تا بیش از پیش شاهد از خود گذشتگی پزشکان در سراسر جهان و ایران عزیز باشیم. پزشکانی که برای یاری رساندن به انسان‌ها و بازگرداندن سلامتی به مردم و جوامع سوگند خورده اند.  
حال با فرا رسیدن نخستین روز شهریور ماه فرصتی دست داده تا قدردان زحمات همکارانی باشیم که سلامت خود را در راستای اجرای تعهدی که در قبال بشریت احساس می‌کنند، به خطر انداخته و شبانه روز در حال خدمت به بیماران هستند. اینجانب ضمن گرامی داشت روز پزشک و عرض تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن این روز از خداوند متعال برای تمامی طبیبان فرزانه و تلاشگر سرزمینم به ویژه اساتید و پزشکان بیمارستان فارابی آرزوی سلامتی و سرافرازی دارم.
دکتر محمدرضا اکبری
رییس بیمارستان فارابی
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب