دکتر جعفریان: آنچه از استاد بهادری در طول سال ها دیدم، خط مشی مشخص در اعتقاداتش بود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر علی جعفریان، رئیس بخش پیوند کبد بیمارستان امام خمینی (ره) گفت: در سال 64 هنگامی که وارد دانشکده پزشکی شدم، استاد بهادری با موهای سپید به ما پاتولوژی تدریس می کردند و در طول سال های گذشته که بنده در مسئولیت های اجرایی مختلف قرار داشتم، همواره در خدمت استاد بهادری بودم و از رهنمودهای ایشان استفاده می کردم.

وی نظم، مسئولیت پذیری، جدیت در کار، به روز بودن، موجز سخن گفتن، هوش و درستکاری را از ویژگی های بارز استاد بهادری برشمرد و تاکید کرد: ایشان را از روز نخست دانشجویی تا کنون با کراوات به خاطر دارم که بسیار هم مقید به نماز بودند. در حقیقت آنچه را که درست می دانست به تمام معنا اجرا می کرد و آنچه ما در طول سال ها از ایشان دیدیم، خط مشی ثابت، مستدام و منظم بود. بسیار از ایشان آموختیم.

دکتر جعفریان، از دست دادن چنین شخصیت فرهیخته ای در دانشگاه را موجب تاسف خواند و با بیان خاطره ای از دکتر بهادری گفت: چند سال قبل در خدمت استاد برای کنگره ای به بوداپست مجارستان رفتیم. دقت ایشان زبانزد خاص و عام بود. هنگام برگشت، ساعت پرواز به گونه ای بود که وقت نماز از دست می رفت از این رو همانجا کنار گیت به نماز ایستادند و من عکسی از ایشان به یادگاری در این حالت دارم.
وی افزود: ایشان فوق العاده انسانی درستکار و شرافتمند بود و در مسیر اعتقاداتش حرکت می کرد. امیدوارم خداوند روح ایشان را با امیرالمومنین محشور کند. مطمئنا جای ایشان برای ما بسیار خالی است.

نسیم  قرائیان
تهیه کننده:

نسیم قرائیان

فیلم بردار
تدوین گر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب