دکتر مهدی ابراهیمی: آماده سازی محتوای مناسب فرهنگی، آموزشی و پژوهشی برای دانشجویان نو ورود مهم و ضروری است

با حضور دکتر مهدی ابراهیمی جلسه شورای مدیران معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران با دستور بررسی اولویت های پژوهشی، برنامه های آغاز سال تحصیلی و ستاد اربعین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، نهمین جلسه شورای مدیران معاونت در سال جاری، شنبه 31 تیرماه از ساعت 14:30 با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد.
دکتر مهدی ابراهیمی ضمن آرزوی قبولی عزاداری دهه اول محرم و پاسداشت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان گفت: با بررسی دکتر فرهاد حبیبی معاون مدیریت امور سلامت و تیم ایشان، با همراهی مدیران و کارشناسان اولویت های طرح های پژوهشی معاونت که نیاز مجموعه و به خصوص خدمت گیرندگان و دانشجویان است، مشخص شده و طرح های با اولویت بیشتر در جلسه بعدی شورای پژوهشی معاونت، مصوب و اجرایی می شود.
وی در بخش دیگری، برگزاری برنامه های دانشجویان نو ورود به دانشگاه را بسیار پراهمیت خواند و افزود: مراسم های سال جاری در شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تصویب شده و همه ارکان دانشگاه علوم پزشکی تهران در این برنامه ها همکاری دارند. یکی از کارهای مهمی که در این دوره باید انجام شود، تهیه و تنظیم سند برنامه های آغاز سال تحصیلی است که مستندسازی شایسته ای برای سال های آینده صورت پذیرد.
معان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، تهیه محتوای مناسب فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و ... را برای برنامه آغاز سال تحصیلی برای دانشجویان نوآمده به دانشگاه را امری مهم و ضروری دانست و گفت: باید با همفکری و همکاری اعضای هیئت رئیسه دانشگاه، روسا و معاونان دانشجویی فرهنگی دانشکده ها تولید محتوای مناسب و درخوری آماده شود که دانشجویان جدید با فضای دانشگاه علوم پزشکی تهران بهتر و بیشتر آشنا شوند.
عضو هیئت رئیسه دانشگاه از دانشگاهیان فعال و علاقه مند برای کمک و همفکری در تیم اجرایی ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی تهران دعوت کرد و افزود: در سال جاری تیم ستاد اربعین دانشگاه تشکیل شده است و در نظر داریم در حدود 300 دانشجو را به این اجتماع عظیم حسینی (ع) از طرف دانشگاه اعزام کنیم و همچنین کادر درمان در طول مسیر راه پیمایی اربعین در کربلا و شهرهای زیارتی مستقر می شوند که به یاری خداوند متعال بتوانند به زائران خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کنند.
توضیح اینکه، در ابتدای جلسه دکتر خسروی به همراه دکتر فرهاد حبیبی گزارشی از طرح های پژوهشی اولویت دار معاونت با درجات اهمیت آن ارائه کردند و همچنین معصومه نعیمی نیزگزارشی از نامه های اداری معاونت به تفکیک مدیریت ها و مراحل پیگیری آن شرح داد.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب