دکتر ناطقی: باید تعادل در ارائه خدمت در بیمارستان ها فراهم شود

جلسه بررسی چالش های بیمارستان های رازی و پارسا در دو نشست جداگانه، با حضور دکتر سعید ناطقی، معاون درمان دانشگاه و روسای بیمارستان ها روز چهارشنبه، بیست و دوم تیر 1401 در معاونت درمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، جلسه بررسی چالش های بیمارستان های رازی و پارسا در دو نشست جداگانه، با حضور دکتر سعید ناطقی، معاون درمان دانشگاه و روسای بیمارستان ها روز چهارشنبه، بیست و دوم تیر 1401 در معاونت درمان برگزار شد.
در این دو نشست در خصوص پروانه های بیمارستان، پروانه مسئول فنی، تجهیزات پزشکی، اعزام و ارجاع بیماران صحبت شد و تصمیماتی گرفته شد.
دکتر ناطقی خاطر نشان کرد: قدیمی ترین بیمارستان ها متعلق به دانشگاه علوم پزشکی تهران است که از نظر ساختار نیازمند تعمیرات اساسی هستند. به دلیل شدت این نیازها، وزارتخانه کارهای عملیاتی آن را انجام داده و فازبندی­های عملیاتی صورت گرفته است.
وی به بالا بردن سرعت عمل کارکنان تاکید کرد و گفت: یکی از مسائلی که باید به آن توجه کرد این است که باید زمان پاسخگویی مجموعه کم شود و چالاکی سیستم قابل ارزیابی باشد؛ لذا باید هماهنگی بیمارستان ها با معاونت درمان در این خصوص افزایش یابد.
معاون درمان دانشگاه در رابطه با تجهیزات پزشکی بیمارستان ها گفت: باید تعادل در ارائه خدمت در بیمارستان ها فراهم شود.

فائزه فهیمی تبار
تهیه کننده:

فائزه فهیمی تبار

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب