دیدار از خانواده‌های دو شهید مبارزه با مواد مخدر شهرستان اسلامشهر

با هماهنگی واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر و حضور نمایندگانی از فرمانداری، اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و نیروی انتظامی به مناسبت گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر از دو خانواده شهیدان زین‌الدین کرمی و محرم اصغر نیا قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر سال ۱۴۰۲، سه‌شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲  با حضور دکتر عباس امیراحمدی، معاون، لیلا محمدنژاد، کارشناس واحد سلامت خانواده، سمیرا سلیمانیان کارشناس واحد سلامت روان، اسدی، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، بهارلو، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، رضایی، نماینده نیروی انتظامی به‌پاس تقدیر و تشکر از  خانواده‌های شهید محرم اصغر نیا و شهید زین‌العابدین کرمی با حضور در منزل خانواده دو شهید، ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ این شهید ادای احترام کردند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این دو شهید گفت: امروز ایران اسلامی امنیت و اقتدار خود را مدیون تمام شهدایی است که جان شیرینشان را درراه حفظ تمامیت ارضی و مملکت و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی تقدیم نظام کردند.
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان نیز در این نشست تأکید کرد که ما خادمین شهدا هستیم و قطعاً می‌بایست یاد این ایثارگران والامقام را گرامی داشته و در مسیر حرکت آنها گام برداریم.
دکتر امیراحمدی در بخشی از صحبت‌های خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهدای عزیز  کشورمان و پاسداشت  شهیدان کرمی و اصغرپور درراه مبارزه با سوداگران مواد مخدر، خاطرنشان کرد: منش و مکتب این شهیدان عزیز می‌بایست الگوی زندگی همگان قرار گیرد.
 
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب