شرکت دبیر و کارشناسان شورای انضباطی دانشگاه علوم پزشکی تهران در همایش کشوری شورای انضباطی وزارت بهداشت

کارگاه انضباطی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور با محوریت شورای مرکزی انضباطی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد مقدس برگزار شد.

شرکت دبیر و کارشناسان شورای انضباطی دانشگاه علوم پزشکی تهران در همایش کشوری شورای انضباطی وزارت بهداشت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، در این نشست دو روزه که از 13 آبان ماه 1402 همزمان با سالروز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز آغاز شد، مسائل و مشکلات مرتبط با پرونده های انضباطی، برخورد با فضای مجازی و چگونگی افزایش آگاهی دانشجویان و خانواده های آن ها با آیین نامه و شیوه نامه انضباطی و شیوه نامه اجرایی عفاف و حجاب مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در این نشست میرغنی سیدصومعه دبیر شورای انضباطی دانشجویان دانشگاه دیدگاه شورای انضباطی دانشگاه علوم پزشکی تهران را بازگو و راه کارهای اجرا شده در دانشگاه را عنوان کرد.
در ادامه دبیر شورای مرکزی، سیاست های کلی مرکزی شورای انضباطی وزارت بهداشت در حوزه های مختلف را مطرح و هر منطقه آمایشی کشوری را مسئول پیگیری یکی از موضوعات کرد.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

تصاویر

شرکت دبیر و کارشناسان شورای انضباطی دانشگاه علوم پزشکی تهران در همایش کشوری شورای انضباطی وزارت بهداشت شرکت دبیر و کارشناسان شورای انضباطی دانشگاه علوم پزشکی تهران در همایش کشوری شورای انضباطی وزارت بهداشت

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب