قدردانی از عوامل اجرایی بیست و چهارمین همایش آموزش علوم پزشکی در نشست شورای مدیران حوزه معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران

در نشست شورای مدیران حوزه معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران از دبیران و کادر اجرایی بیست و چهارمین همایش آموزش علوم پزشکی قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت آموزشی، این نشست با حضور دکتر سید فرشاد علامه معاون آموزشی دانشگاه، مدیران حوزه معاونت آموزشی و کادر اجرایی  بیست و چهارمین همایش آموزش علوم پزشکی روز شنبه ۳ خردادماه ۱۴۰۲ در محل سالن شورای مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه برگزار شد.
 
در این نشست ابتدا  مدیران حاضر در جلسه  در خصوص موارد جاری و موضوعات مختلف حوزه آموزش و چالش­ های پیش روی این حوزه و همچنین راه کارهای حل مشکلات­ به بحث و گفت‌ وگو پرداختند و در ادامه از کادر اجرایی بیست و چهارمین همایش آموزش علوم پزشکی تقدیر به عمل آمد.    
 
دکتر علامه معاون آموزشی دانشگاه، دکتر مافی نژاد مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی و دکتر محمدی  عضو هیات علمی دانشگاه در این نشست با اشاره به  برگزاری  موفقیت آمیز بیست و چهارمین همایش آموزش علوم پزشکی، دستاوردهای ارزشمند آن و ارائه نکاتی در خصوص برگزاری این همایش صمیمانه از دبیران و کادر اجرایی تشکر کرد و در پایان با اهدای لوح تقدیر از عوامل اجرایی همایش تقدیر به عمل آمد.  
 
توضیح اینکه یست و چهارمین همایش کشوری آموزش پزشکی  و شانزدهمین جشنواره شهید مطهری با همکاری دانشگاه  علوم پزشکی تهران  به مدت سه روز از ۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت 1402  برگزار شد.
آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب