قدردانی رییس بیمارستان فارابی از زحمات دکتر لاشیئی

دکتر سيدحسين صدرالسادات در نامه ای از زحمات ارزشمند دکتر علیرضا لاشیئی معاون پژوهشی پیشین این بیمارستان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان فارابی، دکتر سيدحسين صدرالسادات رییس بیمارستان فارابی در نامه ای از زحمات ارزشمند دکتر علیرضا لاشیئی معاون پژوهشی پیشین این بیمارستان، برای پیشبرد اهداف پژوهشی این مرکز قدردانی کرد. متن نامه به شرح زیر است:
 
جناب آقاي دكتر علیرضا لاشیئی
استاد محترم گروه چشم پزشکی
 
با سلام و احترام
بیمارستان فارابی، قطب علمی چشم پزشکی، میراث گرانبهای دهها استاد فرهیخته و صدهادانش آموخته ی توانمندی است که در همه جای جهان و ایران اسلامی به خدمت اشتغال دارند و توانسته اند بهترین مدارج علمی را کسب و درعرصه  مختلف دانش چشم پزشکی به نقش آفرینی برجسته بپردازند .  
روند پیشرفت و اعتلای چشم گیر جایگاه بیمارستان فارابی در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی و درمانی، همچنین تقویت فضای علمی و پژوهشی حاکم بر بیمارستان در پرتو الطاف بی کران الهی، مرهون مشاركت دلسوزانه و تلاش های اعضای هیئت علمی گروه چشم پزشکی در مدیریت کلان این مجموعه ارزشمند است.
بدين‌وسيله از زحمات بي‌دريغ جنابعالي در دوره تصدي معاونت  پژوهشی بیمارستان فارابی كه نتايج ارزشمندي در پي داشته است، سپاسگزاري مي‌نمايم.
بي‌ترديد بيمارستان فارابي و گروه چشم پزشکی همچنان از دانش و تجربيات ارزشمند جنابعالي سود خواهند برد. سلامت و توفيق روزافزون شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت مي‌نمايم.
 
دکترسید حسین صدر السادات
رئيس بیمارستان

معصومه  عزيزي
تهیه کننده:

معصومه عزيزي

تنظیمات قالب