مرکز واکسیناسیون کووید 19 سلامتکده خارک آغاز به کار کرد

دانشکده طب ایرانی، مرکز واکسیناسیون کووید 19 را در سلامتکده خارک راه اندازی کرده است.

مرکز واکسیناسیون کووید 19 سلامتکده خارک

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده طب ایرانی، مرکز واکسیناسیون کووید 19 سلامتکده خارک، با هدف خدمت رسانی به جامعه و تسریع در امر واکسیناسیون عمومی که در شرایط کنونی مهم ترین عامل در کنترل بحران همه گیری کروناست، از روز چهارشنبه 10 شهریور 1400 در نوبت عصر، ارائه خدمات واکسیناسیون کووید 19 را آغاز کرده است.
سلامتکده خارک، نخستین مرکزی است که به طور خاص در شیفت عصر مشغول به فعالیت است و در نوبت صبح به روال گذشته به ارائه خدمات به بیماران می پردازد.
ارائه خدمات واکسیناسیون در این مرکز، توسط تعدادی از اعضای هیئت علمی، دستیاران، دانشجویان و کارکنان دانشکده طب ایرانی به صورت داوطلبانه در حال انجام است.
مراسم آغاز به کار رسمی این مرکز، چهارشنبه 22 شهریور 1400 در سلامتکده خارک برگزار شد و در این روز، تعداد 500 نفر از مراجعه کنندگان واجد شرایط که از طریق سامانه واکسیناسیون برای این مرکز ثبت نام کرده بودند، واکسینه شدند.
در حاشیه این مراسم، نشستی با حضور دکتر لیلا شیربیگی، معاون آموزشی دانشکده، دکتر ملیحه تبرایی، سرپرست سلامتکده جامع طب ایرانی، دکتر محمدحسین آیتی، مدیر گروه آموزشی تاریخ پزشکی، دکتر سرابی، بازرس مرکز بهداشت غرب، و دکتر زهرا حسینی تبار، مسئول امور اداری دانشکده برگزار شد.
در این نشست، مهناز سوری، مسئول هماهنگی مرکز واکسیناسیون خارک، ضمن تقدیر از تلاش مخلصانه و خستگی ناپذیر تمام همکاران فعال در این پروژه، از زحمات دکتر محمدحسین آیتی و دکتر میثم شیرزاد که باحضور فروتنانه و عالمانه خود در کنار همکاران دانشکده مشغول به فعالیت هستند، قدردانی کرد.
وی همچنین از حضور متعهدانه و دلسوزانه، دکتر عادل مهربان از دستیاران PhD طب ایرانی و همچنین، سحر ایرانشاهی، فاطمه سادات موسوی، رقیه عسگری، حسن شاهسونی، مهدی خادمی، اردشیر وهاب، مرتضی حسینی راوندی، حبیب هاتفی، محمد ترابی، میربابک تقوی، محبوبه سعادتی، یوسف قبادی، علی نوروزی و سایر همکاران دانشکده که در این اقدام انسان دوستانه مشارکت دارند، تقدیر کرد.
سوری در ادامه گزارشی از روند فعالیت مرکز در روزهای پیشین ارائه کرد و از واکسینه شدن 1400 نفر در طی روزهای فعالیت مرکز خبر داد.

خاطره  فهیمی
تهیه کننده:

خاطره فهیمی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب