پنجمین نشست علمی هفتگی مجازی در دانشکده بهداشت به صورت گفتگوی زنده برگزار شد

پنجمین نشست علمی هفتگی (لایو اینستاگرام) در دانشکده بهداشت با موضوع اینفودمیک (حجم وسیع اطلاعات عمدتا غیرقابل اعتماد در رسانه ها) در بحران کرونا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده بهداشت، پنجمین نشست علمی هفتگی (لایو اینستاگرام) در دانشکده بهداشت با موضوع اینفودمیک (حجم وسیع اطلاعات عمدتا عیرقابل اعتماد در رسانه ها) در بحران کرونا یکشنبه 25 آبان  99ساعت 22 برگزار شد.
دکتر امیرحسین تکیان استاد گروه علوم مدیریت و اقتصاد بهداشت و معاون بین الملل دانشکده در این گفتگو توضیحاتی درباره فراگیری اطلاعات در جامعه و در بحران کرونا ارائه داد.
در ادامه دکتر الهام شکیبازاده دانشیار گروه آموزش بهداشت و ارتقا سلامت و معاون آموزشی دانشکده، دکتر علی جباری متخصص عفونی از اتریش و دکتر مسعود یونسیان استاد اپیدمیولوژی دانشکده درباره حجم اطلاعات سلامت، منابع و نحوه انتشار و استفاده از اطلاعات سلامت به خصوص در شرایطی مانند پاندمی کرونا، مسئولیت اجتماعی متخصصان و افراد جامعه در نشر اطلاعات سلامت توضیحاتی ارائه دادند و به پرسش های مطرح شده در اینستاگرام و اسکای روم پاسخ دادند. 
توضیح اینکه این برنامه به صورت دوره ای و با هدف پاسخ صحیح و علمی به پرسش های روز و مطرح در سطح جامعه از منظر بهداشتی و در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی دانشکده بهداشت برگزار می شود. 
آدرس اینستاگرام دانشکده بهداشت  tums.sph@ 

 

نسیبه  جلالوند
تهیه کننده:

نسیبه جلالوند

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب