پنجمین کنگره تخصصی استانداردهای تجهیزات پزشکی و مواد حوزه کنترل عفونت برگزار می شود

پنجمین کنگره تخصصی استانداردهای تجهیزات پزشکی و مواد حوزه کنترل عفونت و استریلیزاسیون، 8 و 9 آذرماه 94 در مرکز همایش های بین‌المللی رازی برگزار می شود.

پنجمین کنگره تخصصی استانداردهای تجهیزات پزشکی و مواد حوزه کنترل عفونت و استریلیزاسیون، 8 و 9 آذرماه 94 در مرکز همایش های بین‌المللی رازی برگزار می شود.
پنجمین کنگره تخصصی استانداردهای تجهیزات پزشکی و مواد حوزه کنترل عفونت و استریلیزاسیون با حمایت انجمن کنترل عفونت و دانشگاه علوم پزشکی ایران و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، سازمان غذاو دارو، مرکز تحقیقات بیماری‌های عفونی و گرمسیری، معاونت‌های بهداشت، درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مرکز مدیریت بیماری‌ها، مرکز سلامت محیط و کار، مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی، مرکز نظارت و اعتباربخشی امور درمان، دفتر ارزیابی فناوری تدوین استاندارد و تعرفه سلامت، دانشگاه علوم پزشکی تهران، اداره کل استاندارد استان تهران، سازمان تامین اجتماعی، شرکت اوزان وابسته به سازمان تامین اجتماعی، سازمان حفاظت محیط زیست، شهرداری تهران، پژوهشگاه استاندارد، سازمان جهانی استریل، سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و آزمایشگاه مرجع سلامت در مرکز همایش های بین‌المللی رازی برگزار خواهد شد.
از محورهای مورد بحث این کنگره دو روزه می توان به؛ استانداردها و راهبردهای اجرایی مرتبط با مواد و تجهیزات پزشکی حوزه کنترل عفونت و استریلیزاسیون، راهکارهای ایجاد حداکثر مشارکت و هماهنگی بین نهادها و ارگانهای مرتبط در حوزه کنترل عفونت و استیریلیزاسیون، نقش تجهیزات پزشکی و مواد حوزه کنترل عفونت در طرح تحول نظام سلامت، لزوم بازنگری و تدوین استانداردهای ملی و دستورالعمل‌های اجرایی کنترل عفونت و مقایسه با استانداردهای جهانی اشاره کرد.
اهمیت نظام مراقبت‌های بیمارستانی در کنترل عفونت، بررسی استانداردهای مواد و محلول‌های ضدعفونی کننده و روشهای صحیح مصرف آن‌ها، شستشو و استیریلیزاسیون، مزایا و محدودیت‌ها، نقش بهداشت محیط در کنترل عفونت های بیمارستانی واعتبار بخشی، نقش آموزش همگانی در کنترل عفونت، چالش‌ها و راهکارها، سیستمهای تصفیه و ضدعفونی هوا و نقش مدیکال در کنترل عفونت و ... از دیگر محورهای مورد بحث در کنگره مذکور‌است.
توضیح این‌که؛ پنجمین کنگره تخصصی استانداردهای تجهیزات پزشکی و مواد حوزه کنترل عفونت و استریلیزاسیون دارای امتیاز بازآموزی است و علاقمندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.sterileonline.ir و یا info@sterileonline.ir مراجعه کرده یا با شماره 77653705 تماس حاصل کنند.
کلمات کلیدی
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

تنظیمات قالب