برگزاری سمینار و وب کنفرانس یک روزه کشوری درمان جراحی و طبی میگرن در بیمارستان سینا

سمينار و وب کنفرانس يک روزه کشوري درمان جراحي و طبي ميگرن به همراه کارگاه آموزشي بلوک عصبي توسط اساتيد مدعو خارج از کشور در بيمارستان سينا برگزار گرديد.


    گالری عکس (1)    
    گالری عکس (2)     
    گالری عکس (3)

به گزارش روابط عمومی بیمارستان سینا؛ سمینار و وب کنفرانس یک روزه درمان جراحی و طبی میگرن به همراه کارگاه آموزشی بلوک عصبی توسط اساتید مدعو خارج از کشور یکشنبه 29 فروردین ماه سالجاری در تالار امام حسین (ع) بیمارستان سینا برگزار شد.
سمینار و وب کنفرانس یک روزه درمان جراحی و طبی میگرن با پخش آیاتی از کلام الله مجید و سرود ملی و با حضور دکتر محمدعلی صحرائیان، قائم مقام بیمارستان سینا، دکتر محمود معتمدی، رئیس بخش نورولوژی این مرکز، دکتر حسن پاکدامن، رئیس انجمن مغز و اعصاب و دکتر  بهمن غیوران، جراح پلاستیک از امریکا و دکتر علی توتونچی، جراح پلاستیک از آمریکا کار خود را آغاز نمود.
دکتر علی اصغر اخوت، دبیر اجرایی این سمینار به عنوان اولین سخنران از حضور مدعوین و حاضرین قدردانی نمود، سپس دکترمنصوره تقاء، دبیر علمی این سمینار به عنوان سخنران مدعو، ضمن بیان خیر مقدم به حاضرین بیان داشت: امروز به عنوان روز میگرن نامگذاری گردیده است و انجمن سردرد تقریبا در طول دو سال گذشته تلاش بسیاری در زمینه ارتقاء مبحث سردرد در کشور چه در سطوح مختلف تخصصی و چه برای آگاهی جامعه نموده است. ایشان ابراز امیداوری کرد که ان شاء الله امروز بتوانیم در این سمینار از مباحثی که ارائه می شود به بهترین نحو بهره مند شویم.
در پانل اول این سمینار، دکتر پاکدامن در زمینه  «Migraine headache introduction»  و دکتر محمدی نژاد مبحث « Migraine Pathophysiology» را ارائه نمودند وهمچنین دکترقریشی و دکتر فرجی به ترتیب به ارائه مباحث « Pediatric Migraine » و « Treatment of Migraine Attacks » پرداختند.
دومین پانل این همایش با سخنرانی دکتر عصارزادگان با موضوع « Chronic Migraine » آغاز گردید و ادامه پانل نیز به موضوع « Other Modalities in Migraine Treament » اختصاص یافت که توسط دکتر تقاء ارائه شد. همچنین دکتر غیوران در این برنامه موضوع «Migraine Surgery » را به بحث گذاشت.
بعد از صرف ناهار و نماز، پایان بخش سمینار و وب کنفرانس درمان جراحی و طبی میگرن برگزاری  کارگاه آموزشی بلوک عصبی بود که توسط دکتر توتونچی تدریس شد.
لازم به ذکر است این برنامه با بیمارستان هایی از شهرهای اهواز، اصفهان و بیمارستان فیروزگر تهران از طریق وب کنفرانس به اشتراک گذاشته شد تا بیمارستان های مربوطه نیز از کلیه مطالب ارائه شده درسمینار درمان جراحی و طبی میگرن و کارگاه آموزشی بلوک عصبی بیمارستان سینا بهره مند شوند. /ق

خبرنگار: آسیابی
تصویربردار: صدرا

کلمات کلیدی
رضا  آسیابی
تهیه کننده:

رضا آسیابی

تنظیمات قالب