فراخوان اعطای گرنت به طرح‌های پژوهشی در حیطه‌ «خانواده، جوانی جمعیت، باروری و فرزندآوری»

مرکز پژوهش‌های دانشجویی دانشگاه علوم‌ پزشکی تهران با همکاری مرکز تحقیقات بهداشت باروری ولیعصر، به طرح‌های پژوهشی برگزیده در حیطه‌ی "خانواده، جوانی جمعیت، باروری و فرزندآوری"گرنت پژوهشی اعطا می کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز پژوهش های علمی دانشجویان، این مرکز با همکاری مرکز تحقیقات بهداشت باروری ولیعصر، امکان اعطای گرنت به طرح‌های پژوهشی برگزیده در حیطه "خانواده، جوانی جمعیت، باروری و فرزندآوری"را فراهم کرده است.
 
در این راستا، دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی رشته‌های علوم‌ پزشکی تهران می‌توانند طرح‌های خود را برای بررسی در شورای پژوهشی مرکز پژوهش‌های علمی دانشجویان ثبت نمایند.
 
 پژوهشگران می‌توانند پروپوزال طرح‌های خود را با اولویت‌‌ها و ایده‌های ذیل در پژوهشیار و با انتخاب مرکز هدف م. پ. دانشجویی نمایند:
 
خانواده
جوانی جمعیت
تحقیقات پایه و کاربردی در حوزه سلولی مولکولی با هدف تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری‌ها در حیطه بهداشت باروری
بهداشت باروری، رفتارهای باروری
فرزندآوری
بارداری پرخطر
سلامت مادر و نوزاد
 
علاقه‌مندان برای استفاده از این امتیاز (افزایش تا سقف صد درصد گرنت پایه‌‌ی مرکز پژوهش‌های علمی دانشجویان) بایستی پروپوزال طرح خود را حداکثر تا تاریخ  ۱ دی ماه ۱۴۰۲ در پژوهشیار ثبت نمایند. شایان ذکر است طرح ها پس از داوری در شورای پژوهشی مرکز و در صورت پذیرفته شدن، مشمول گرنت فراخوان خواهد شد.
 
مریم حیدری
تهیه کننده:

مریم حیدری

تنظیمات قالب