• تاریخ انتشار : 1395/10/11 - 10:22
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 1582
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

با حضور اساتید، شاگردان و همراهان استاد

مراسم تقدیر از چهل سال تلاش صادقانه دکتر عقیقی برگزار می شود

در راستای ارج نهادن و تکریم اساتید پیشکسوت، مراسم تقدیر از چهل سال تلاش صادقانه دکتر عقیقی برگزار می شود.

دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران در راستای تکریم اساتید پیشکسوت که حق زیادی بر گردن دانشگاه، دانشجویان و طب کشور دارند و همچنین نیاز به معرفی الگوهای عملی صحیح برای دانشجویان و جوانان، مراسمي جهت تقدير از چهل سال خدمات صادقانه استاد دکترعقیقی برگزار مي نمايد.
اين برنامه باهمکاری بخش كودكان بيمارستان وليعصر و گروه علمي كودكان دانشگاه علوم پزشكي تهران و سازمان كل نظام پزشكي و انجمن علمي كودكان برگزار مي شود.
دکتر یحیی عقیقی از یاران و همکاران دکتر قریب هستند و در پیشبرد طب اطفال در کشور نقش موثری داشته به نحوی که تا کنون صدها رزیدنت اطفال را تربیت کرده و به نقاط محروم کشور فرستاده است. ایشان از 7 سال قبل بنیان رشته روماتولوژی اطفال را در کشور بنا نهاد و بیش از چهل سال است که در این حوزه به فعالیت مشغول هستند.
تعهد به آموزش و تعهد به بیمار، نظم و وقت شناسی را از جمله ویژگی های مثبت دکتر عقیقی است.
در اين مراسم که روز پنجشنبه 16 دی ماه، از  ساعت 10 تا  12 در تالار امام بيمارستان امام خميني با حضور خانواده استاد و اساتید و شاگردان ایشان برگزار می شود، از بنیانگذار رشته روماتولوژی اطفال در کشور قدردانی مي کنیم.
از همكاران، علاقمندان و خصوصا شاگردان استاد دعوت مي شود جهت تكريم علم و ارزش هاي پزشكي كه استاد نماد برجسته ان است، در اين جلسه حضور یابند.

دریافت پوستر

  • گروه خبری : مجتمع بیمارستانی امام خمینی
  • کد خبر : 65167
تهیه کننده

تنظیمات قالب