31 اردیبهشت ماه به نام روز ملی اهدای عضو نامگذاری شد

در مراسم نام گذاری روز 31 اردیبشهت ماه به نام روز ملی اهدای عضو از روبات تلگرامی که به صدور آنلاین کارت اهدای عضو می پردازد، رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان سینا، طی مراسمی که در برج میلاد برپا شد، 31 اردیبهشت ماه مصادف با صدور فتوای امام خمینی (ره) مبنی بر جایز بودن پیوند اعضاء با حضور واحدهای فراهم آوری اعضاء کشور به نام روز ملی اهدای عضو نامگذاری شد.
31اردیبهشت ماه سال 96 اولین سال نامگذاری روز ملی اهدای عضو است. با ثبت این روز در تقویم ملی کشور سعی در اشاعه فرهنگ اهدای عضو شد و از خدمات دکتر ایرج فاضل، رئیس جامعه جراحان ایران در این عرصه قدردانی به عمل آمد. رونمایی از روبات تلگرامی که به صدرو آنلاین کارت اهدای عضو می پردازد از دیگر فعالیتهای  این مراسم بود.
واحد فراهم آوری اهدای اعضای بیمارستان سینا نیز همگام با دیگر واحدهای فراهم آوری اعضاء کشور  با حضور در مراسم نامگذاری روز ملی اهدای عضو، پیمانی دیگری را در جهت تعالی مسیری که می پیمایند به ثبت رساند.
به امید آن که در پرتو هدایت خداوند متعال در مسیر ارتقای سطح آگاهی عموم مردم در این زمینه گام های استوار تر  و موثرتری برداشته شود و دیگر بیماری بر اثر نبود عضو پیوندی جان خود را از دست ندهد.

کلمات کلیدی
رضا  آسیابی
تهیه کننده:

رضا آسیابی

تنظیمات قالب