مدرسه مجازی بازی واره سازی در علوم پزشکی

اولین نشست تخصصی «بازی واره سازی در علوم پزشکی» به میزبانی دانشکده مجازی برگزار شد

اولین نشست «بازی واره سازی در علوم پزشکی» به میزبانی دفتر توسعه آموزش دانشکده مجازی و با مشارکت انجمن علمی آموزشی مدیکیشن از سری نشست های مدرسه مجازی بازی واره سازی در علوم پزشکی با حضور بیش از 130 استاد، دانشجو و علاقه مندان حوزه آموزش علوم پزشکی از سراسر کشور به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده مجازی، این دانشکده با مشارکت انجمن علمی آموزشی مدیکیشن اولین نشست متخصصان حوزه علوم پزشکی را از سری نشست های مدرسه مجازی با عنوان "بازی واره سازی در علوم پزشکی" را با حضور بیش از 130 مخاطب برگزار کرد.
این نشست با حضور دکتر غلامرضا حسن زاده مدیر گروه مجازی سازی آموزش های غیرحضوری و دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی و دکتر میترا ذوالفقاری معاون آموزشی و دانشجویی دانشکده مجازی و متولی مجازی سازی دانشگاه علوم پزشکی تهران مهر 1400 برگزار شد که به موضوعات بازی واره سازی در علوم پزشکی، مبانی، ضرورت، الزامات و پیشرفت های بوجود آمده در انواع وب و تغییر نسل ها پرداختند و ضمن اجرای این رویکرد آموزشی در تایم نشست از بازی واره سازی به عنوان یکی از ابزارهای آموزشی نوین و پرکاربرد در حوزه ی آموزش علوم پزشکی یادکردند.
توضیح اینکه ورود برای همگان آزاد و رایگان است و مخاطبان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 42036001 داخلی 206 تماس بگیرند.

 

 

 

آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب