برگزاری کارگاه تخصصی با موضوع شیوه‌های جذب مخاطب ویژه ائمه جماعات خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران

به همت مدیریت امور روحانیون و مبلغین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی تهران، کارگاه تخصصی ویژه ائمه جماعت خوابگاهی و رابطین این دفتر برگزار شد.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، این کارگاه از ساعت 14 روز یکشنبه 17 دی 96 با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین مستشاری و 20 تن از ائمه جماعات خوابگاه‌ها و رابطین دانشکده‌ها در سالن شورای دفتر نهاد واقع در ساختمان معاونت غذا و دارو برگزار شد.
در ابتدای این کارگاه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسدی، مسئول امور روحانیون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی تهران، ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی به حضار، گفت: این جلسه در راستای سلسله کارگاه‌های ارتقاء توانمندی ائمه جماعات برگزارشده است تا ان‌شاءالله با بهره‌گیری از تجربیات استادان گران‌قدری که دعوت می‌شوند، بتوانیم پاسخ گوی نیازها و سؤالات دانشجویان و مخاطبین عزیز باشیم.
در ادامه کارگاه حجت‌الاسلام‌والمسلمین مستشاری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه قم با اشاره به برخی از شبهات موجود در فضای جامعه و دانشگاه با همفکری ائمه جماعات حاضر در جلسه به آسیب‌شناسی و پاسخ به این شبهات پرداخت.
این جلسه با مشارکت فعال ائمه جماعات حاضر و به‌صورت پرسش و پاسخ و به شیوه بارش افکار برگزار شد.

میر حامد  حسینی
تهیه کننده:

میر حامد حسینی

تنظیمات قالب