سومین نشست مدیر روابط‌عمومی دانشگاه با راهبران شبکه‌های اجتماعی بیمارستان‌ها

دکتر ترابی: روابط‌عمومی‌ها به دستاوردهای مراکز خود اشراف داشته باشند و برای نشر آن برنامه‌ریزی کنند

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سومین نشست خود با راهبران شبکه‌های اجتماعی بیمارستان‌ها، گفت: روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، یک روابط‌عمومی علمی دانشگاهی است و فرایندهایی که در روابط‌عمومی در حال انجام است در سطح ملی کم‌نظیر است.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست 30 آذر 1401 راهبران شبکه‌های اجتماعی بیمارستان‌ها که در سالن شورای حکیم برگزار شد، دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: این جلسات در پی پیگیری‌های مستمر رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی تهران به‌صورت منظم برگزار می‌شود؛ خروجی جلسات باید منجر به انتشار محتواهای جذاب و پویا در شبکه‌های اجتماعی باشد. 
وی با اشاره به چالش‌های تولید و انتشار محتوا، افزود: نباید رسالت اصلی دانشگاه را فراموش کنیم؛ چرا که دانشگاه علوم پزشکی تهران بنیان‌گذار آموزش عالی در حوزه علوم پزشکی در کشور است و قدمتی بیش از 171 سال دارد و اینکه این ارزش‌آفرینی باید همچون گذشته ادامه داشته باشد.  
دکتر ترابی با بیان اینکه بخش عمده نمایش ارزش‌آفرینی دانشگاه علوم پزشکی تهران حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی است؛ تصریح کرد: باید همیشه آمادگی این را داشته باشیم که بتوانیم در لحظه از دستاوردهای خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران، محتوای مناسب را در اختیار مخاطبان قرار دهیم. 
وی تأکید کرد: فعالیت‌های سنتی روابط‌عمومی را پیش‌ازاین داشته‌ایم، در حال حاضر باید برای 12 برنامه تولید محتوا با عنوان اصلی «تامز» که به‌منظور معرفی ابعاد گسترده فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران (TUMS) در روابط‌عمومی برنامه‌ریزی‌شده است، تمرکز داشته باشید، امید داریم همچنان شاهد حرکت‌های سازنده راهبران شبکه‌های اجتماعی دانشگاه باشیم. 
مدیر روابط‌عمومی دانشگاه ادامه داد: برنامه‌های جدید «تامز ها» هرکدام هدف جداگانه‌ای را دنبال می‌کند به‌طورکلی مدیریت تصویر و شهرت دانشگاه در سطوح قابل رویت فعالیت‌ها و سطوح غیرقابل‌رویت فعالیت‌ها در قالب این تامز ها هدف‌گذاری شده است. 
دکتر ترابی با تأکید بر اینکه روابط‌عمومی در دانشگاه علوم پزشکی تهران، یک روابط‌عمومی علمی دانشگاهی است؛ گفت: فرایندهایی که در روابط‌عمومی در حال انجام است در سطح ملی کم‌نظیر است.  
وی افزود: انتظار داریم همکاران عزیز اشراف مناسب به دستاوردهای بیمارستان خود داشته باشند و در گام اول اهمیت، آگاهی کامل و جایگاه آن را در ذهن ثبت تا این ارزش‌ها را به نمایش بگذارند. 
دکتر ترابی با تأکید بر اینکه سازمان‌دهی شبکه‌های اجتماعی از اولویت‌های اصلی دانشگاه است؛ گفت: بخشی از زندگی مخاطبان حضور در شبکه‌های اجتماعی است؛ بنابراین برای فعالیت مناسب در این فضا نیاز به برنامه‌ریزی جدی داریم.    
مدیر روابط‌عمومی دانشگاه، با بیان اینکه جایگاه راهبران شبکه‌های اجتماعی بسیار بااهمیت است؛ ادامه داد: باید این اهمیت را به‌درستی به نمایش بگذارید زمانی به‌خوبی می‌توان این مهم را به نتیجه برسانیم که به انسجام رسیده باشیم. 
دکتر ترابی در ادامه بر ضرورت «ارتباط با جامعه» تأکید کرد و گفت: عظمت دانشگاه باید دیده شود و در این راستا همگی به‌نوعی مسئول هستیم. 
سپس مهندس حمیده حمیدی مسئول شبکه‌های اجتماعی روابط‌عمومی گزارشی درباره فعالیت راهبران شبکه‌های اجتماعی بیمارستان ارائه داد.  
توضیح اینکه پیشرفت بیمارستان‌ها در توسعه شبکه اجتماعی به‌صورت هفتگی در این نشست‌ها توسط راهبران شبکه‌های اجتماعی ارائه و مورد بررسی قرار گیرد.
 
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب