دکتر خاتون آبادی: مسیر پیشرفت و موفقیت هموار است

در نشست هیئت رئیسه دانشکده توانبخشی دکتر خاتون آبادی با تاکید بر همکاری و همدلی اظهار کرد مسیر پیشرفت و موفقیت هموار است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده توانبخشی، این نشست روز سه شنبه 30 فروردین 1401 با حضور دکتر سیداحمدرضا خاتون آبادی رئیس دانشکده و سایر اعضا در سالن شورا برگزار شد.
 در این نشست دکتر خاتون آبادی ضمن آرزوی قبولی طاعات و توفیق بهره مندی همگانی از برکات قرآن در این ماه با اشاره به آیه " ولوْ شاء اللّه لجعلکمْ أمّةً واحدةً ولٰکنْ لیبْلوکمْ فی ما آتاکمْ ۖ فاسْتبقوا الْخیْرات ۚ إلى اللّه مرْجعکمْ جمیعًا فینبّئکمْ بما کنْتمْ فیه تخْتلفون" سوره مائده اظهار کرد: جز حضرت حق هیچکس دستگیر ما نخواهد بود؛ خداوند با امکاناتی که بندگان خود داده آنها را ارزیابی می کند و مورد آزمایش قرار می دهد و بندگان خود را بر سبقت گرفتن در کار خیر، پیشرو بودن دعوت کرده است.
وی تصریح کرد: خدا را شاکر هستم که در موقعیتی قرار داریم که به لطف حق، در شش ماهه کسب مسئولیت در امتحانات مختلف با همکاری، همیاری و همدلی اهداف را پیش برده ایم و با اعتقاد قلبی و عنایت خداوند موفق خواهیم شد چرا که مسیر پیشرفت و موفقیت هموار است.
رئیس دانشکده توانبخشی از روند ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته و فعالیت های انجام شده معاونین سخن گفت و تصریح کرد: گزارش های ارسال شده مورد بررسی قرار گرفته است و مقرر شده روند برخی فعالیت ها با حضور مدیران گروه در جلسه جداگانه بررسی شود.
وی افزود: برخی تغییرات و اصلاحات نیز در برنامه چهار ساله معاونین با توجه به پروژه دانشگاه سبطین می بایست لحاظ شود، به ویژه حوزه بین الملل باید در این راستا برنامه چهارساله خود را مجددا ترسیم و اصلاح کند.
دکتر خاتون آبادی از اقدام اخیر دانشگاه مبنی بر ساماندهی بخش های توانبخشی بیمارستان ها سخن گفت و اعضای حاضر را به همفکری برای ارائه بهترین پاسخ به درخواست ها دعوت کرد و بر تقویت ارتباط برون سازمانی برای افزایش فعالیت های درمانی توانبخشی تاکید کرد.  
وی ادامه داد: برنامه ویزیت رایگان آخر هر ماه با توجه به روند عادی شدن اوضاع همه گیری می بایست برقرار شود که در این راستا می توان ارتباط با سازمان هایی نظیر شهرداری و آموزش پرورش یا بانکها، برای ارائه خدمات توانبخشی را گسترش داد.
دکتر خاتون آبادی اظهار کرد: معرفی و شناسایی خدمات توانبخشی به عموم مردم اقدامی است که می توان با حضور در سرای محلات و خانه های بهداشت عملی کرد و پس از شناسایی می توان برای ارائه خدمات واقعی توانبخشی در سطح جامعه قدم های بزرگ برداشت.
وی فعالیت کلینیک ها در دانشکده را علاوه بر بحث درآمد زایی، فرصت مناسبی برای برنامه ریزی دقیق در راستای ارائه خدمات عنوان کرد و از فعالیت های معاونت درمان دانشکده در این راستا سخن گفت.
در ادامه دکتر آذر مهری معاون آموزش دانشکده پیشنهاد خود را برای تامین نیروهای مورد نیاز در بیمارستان ها ارائه کرد و از اهمیت بررسی توانمندی گروه های آموزشی سخن گفت و تصریح کرد با بررسی پتانسیل درونی گروه ها و همکاری دانشجویان دکترا، نیازسنجی به نیروی انسانی به طور دقیق استخراج خواهد شد و طبق آن می توان برنامه ریزی درست داشت.
دکتر محسن میر معاون مالی و اداری دانشکده نیز گزارشی از بازدید کارشناسان دفتر فنی دانشگاه برای حل مشکل محل سلف دانشجویان ارائه کرد و از لزوم تعمیر اساسی این محل برای حضور دانشجویان سخن گفت.
سپس دکتر هوشنگ دادگر مدیر درمان و توانبخشی دانشگاه نیز از اقدامات انجام شده این واحد سخن گفت و   گزارشی از آمار فعالیت شش ماهه گروه های آموزشی در قالب مراجعین حوزه آموزش، فعالیت اساتید و حضور اعضای هیئت علمی در کلینیک ها ارائه کرد.
وی با استناد به این گزارش وضعیت گروه های آموزشی را در حوزه درمان بررسی کرد و چالش های پیش رو را عنوان کرد.
در پایان هر یک از اعضا پیشنهادهای خود را برای بهبود روند ارائه خدمات آموزشی و درمانی دانشکده ارائه کردند.

کلمات کلیدی
لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب