دکتر پورغریب: معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه از برگزاری برنامه های فرهنگی دانشجویان حمایت می کند

نشست معاون دانشجویی فرهنگی با دبیران کانون های فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران به صورت حضوری و هم از طریق اسکای روم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، این نشست دوشنبه 14 خرداد 1400 باحضور دکتر محمدحسین پورغریب معاون دانشجویی فرهنگی، دکتر فاطمه خوشنوا مدیر امور هنری و فوق برنامه، کارشناس کانون ها و دبیران چند کانون فرهنگی در سالن شورای معاونت برگزار شد و در ابتدا دکتر خوشنوا ضمن خوش آمدگویی و تبریک به مناسبت روز قلم به دبیران حاضر در جلسه، از دبیران کانون ها خواست تا با نشاط و انرژی بیشتری به فعالیت های خود بپردازند و دانشجویان دیگر را نیز برای عضویت در کانون ها تشویق کنند.
وی همچنین بر حمایت از کانون ها در برگزاری هرچه پرشورتر برنامه های آنان و کمک مالی برای برگزاری برنامه ها تأکید کرد.
دکتر پورغریب نیز با تاکید به دبیران کانون ها مبنی بر تعامل و همکاری بیشتر در برگزاری برنامه ها و فعالیت های خود، گفت: دبیران کانون ها می توانند ارتباط نزدیکتری را با مسئولان کانون ها در معاونت و مدیریت فوق برنامه دانشگاه داشته باشند.
در این جلسه موضوعات متعددی مطرح شد که از آن جمله می توان به مشکلات و دغدغه های دانشجویان در خصوص فعالیت های فرهنگی، هنری، وادبی کانون ها، مشکلات مالی، کمبود امکاناتی مانند سالن مناسب و فضایی برای فعالیت هنری، درخواست حمایت به منظور برگزاری کارگاه های آموزشی و ... اشاره کرد.
دکتر پورغریب در سخنان پایان جلسه خود، به دبیران قول دادند که از آن ها تا حد امکان و در چارچوب قانونی و اختیارات تعریف شده، هم از لحاظ مالی و هم در اختیار گذاشتن امکانات مورد نیاز، حمایت های لازم صورت گیرد و از دبیران خواستند تلاش کنند تا تمامی برنامه های فرهنگی بر اساس توان دانشجویی و توسط خود دانشجویان برگزار شود.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب