دکتر پورغریب: رویکرد ما حمایت از گسترش فعالیت های فرهنگی هنری دانشجویان است

چهارمین نشست معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران و مدیر امور هنری و فوق برنامه با اعضای کانون ها و نشریات دانشجویی، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، در این سلسله نشست های فرهنگی که با حضور دکتر محمدحسین پورغریب معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه برگزار می شود، هدف تعامل نزدیک و ارتباط با کانون ها و نشریات طبق جدول زمان بندی شده و برای آگاهی از دغدغه ها و نیازهای فرهنگی است.
براین اساس، چهارمین دیدار با دانشجویان فعال فرهنگی، روز سه شنبه 30 دیماه 99 از ساعت 15:30 تا 17 در سالن شورای معاونت دانشجویی برگزار و تعدادی از دانشجویان نیز از طریق اسکای روم معاونت در این جلسه حضور داشتند.
از جمله مباحث مطرح شده دانشجویان در این دیدار می توان به درخواست حمایت مالی بیشتر از برنامه های فرهنگی، تقاضای چاپ محدود نشریات، برگزاری جشنواره نشریات درون دانشگاهی، درخواست برگزاری کلاس های آموزشی مانند فتوشاپ به منظور ارتقای سطح هنری در نشریات دانشجویی، درخواست مجوز برگزاری فتوواک (عکاسی در فضای بیرون) توسط کانون لنز و ... اشاره کرد.
دکتر پور غریب تاکید کرد: رویکرد ما حمایت از گسترش فعالیت های فرهنگی هنری دانشجویان است و جلوگیری از اصراف هزینه ها و مدیریت صحیح بودجه، ضرورت شرایط فعلی است.
همچنین، دکتر پورغریب پیشنهاد داد در صورت تمایل اهالی نشریات، امکان انتشار محتوای نشریات و آثار هنری دانشجویان مثل عکاسی و ... در سایت معاونت دانشجویی با هدف حمایت و تشویق از ایشان وجود دارد.
در پایان این نشست، مقرر شد معاونت دانشجویی فرهنگی، درخواست ها و نیازهای فرهنگی و هنری نشریات و کانون ها را پیگیری کند.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *