تامز استادی 6( مطالعه علمی در دانشگاه علوم پزشکی تهران): روزبهانی از تعامل با استاد، دانشجوها و بیماران می گوید
در ویدیوهای قبلی تامز استادی، مائده روزبهانی دانشجوی رشته پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران درباره شیوه های مطالعه و منابع پژوهش توضیح داد. وی در این قسمت درباره نحوه تعامل دانشجوی پزشکی با استاد، دیگر دانشجوها و بیمار صحبت می کند. روزبهانی با اشاره به مشغله اساتید گفت: دانشجو باید با نهایت احترام با استادان ارتباط برقرار کند. همچنین درصورتی که استاد نتوانست به سوال دانشجو جواب دهد، دانشجو در روزهای آینده سوالش را تکرار کند و ارتباطش را با استادها حفظ کند. دانشجوی رشته پزشکی عمومی درباره نحوه ارتباط دانشجو با دیگران دانشجوها گفت: تعامل با همکلاسی ها بسیار مهم است و دانشجو باید دوستانی را انتخاب کند که روحیه پژوهشی و علمی داشته باشند تا این روحیه در خود دانشجو نیز تقویت شود تا کنار هم پیشرفت کنند. وی درباره نحوه تعامل دانشجوی پزشکی با بیمار گفت: از استادهای پزشکی یاد گرفتم با بیمار باید ارتباط صمیمی برقرار کرد. همچنین نباید با برخورد خشک به درد بیمار اضافه کنیم بلکه به عنوان یک پزشک باید مانند اعضای خانواده خودمان برخورد بهتری با بیمار داشته باشیم.
تامز استادی tums study 5: طبقه بندی مطالب آن را در ذهن شما ماندگار می کند
دکتر امیرحسین همتی، دانشجوی دکتری تخصصی تغذیه و رژیم درمانی و دانش آموخته برتر دانشگاه علوم پزشکی تهران، در برنامه تامز استادی(tums study )، سعی می کند تا بهترین روش مطالعه و تجربه شخصی خود در این حوزه را به شما معرفی کند. از نظر او مطالعه مداوم و مستمر می تواند به شما در به روز سازی اطلاعات کمک کند. او می گوید: از آنجا که علم تغذیه پیوسته در حال تغییر است، چنانچه برای مطالعه تنها به کتاب اکتفا کنید، از علم روز دنیا عقب می مانید. در ادامه پنجمین برنامه تامز استادی tums study را می بینید که در آن به تکنیک های موفق مطالعه و صفحات مجازی کاربردی پرداخته شده است.
تامز استادی tums study دانشگاه علوم پزشکی تهران: مهارت خلاقیت در مطالعه
اصول مطالعه صحیح، مهمترین ابزار شما در مسیر تحصیلی است. شما با یادگیری روش مطالعه صحیح، نهفقط در زمان خود صرفهجویی میکنید، بیشترین یادگیری را هم به دست میآورید. در این مطلب کوتاه دوستان شما سعی می کنند تا بهترین روش مطالعه و تجربه شخصی خود در این حوزه را به شما معرفی کنند. آن چه به عنوان نحوه مطالعه صحیح معرفی میشود، نتیجه تجربیات فراوانی است که در گروههای دانشجویی مختلف صورت گرفته است. نحوه درس خواندن صحیح، به شما کمک میکند که حجم بالای اطلاعاتی که در مقابلتان قرار دارد را در کوتاهترین مدت به خاطر بسپارید. در این برنامه محمدرضا جوشن، دانشجوی کارشناسی ارشد تغذیه بالینی و رژیم شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران، نکاتی را درباره اهمیت خلاقیت در مطالعه، شیوه درس خواندن و شخصی سازی روش مطالعه درسها بیان می کند. در ادامه چهارمین برنامه تامز استادی tums study را می بینید.
تامز استادی tums study معرفی شیوه مطالعه دانشجویان و نحوه شخصی سازی آن
اصول مطالعه صحیح، مهمترین ابزار شما در مسیر تحصیلی است. شما با یادگیری روش مطالعه صحیح، نهفقط در زمان خود صرفهجویی میکنید، بیشترین یادگیری را هم به دست میآورید. در این مطلب کوتاه دوستان شما سعی می کنند تا بهترین روش مطالعه و تجربه شخصی خود در این حوزه را به شما معرفی میکنیم. آن چه به عنوان نحوه مطالعه صحیح معرفی میشود، نتیجه تجربیات فراوانی است که در گروههای دانشجویی مختلف صورت گرفته است. نحوه درس خواندن صحیح، به شما کمک میکند که حجم بالای اطلاعاتی که در مقابلتان قرار دارد را در کوتاهترین مدت به خاطر بسپارید. مهمترین نکتهای که درباره آموزش شیوه درس خواندن وجود دارد، شخصی سازی روش مطالعه درسها است.
دومین برنامه تامز استادی (TUMS STUDY)- مطالعه علمی در دانشگاه علوم پزشکی تهران - تکنیک 3 خودکار
مائده روزبهانی، دانشجوی ترم 10 رشته پزشکی در دومین برنامه تامز استادی - مطالعه علمی در دانشگاه علوم پزشکی تهران- تجربه خود را از به کارگیری تکنیک 3 خودکار توضیح داد. در نخستین برنامه (TUMS STUDY) درباره فرصت های مطالعه در فضای مجازی با او گفت و گو کرده بودیم.
اولین برنامه تامز استادی (TUMS STUDY)- مطالعه علمی در دانشگاه علوم پزشکی تهران - منتشر شد
مائده روزبهانی، دانشجوی ترم 10 رشته پزشکی در اولین برنامه تامز استادی - مطالعه علمی در دانشگاه علوم پزشکی تهران- درباره روش مطالعه خود در فضای مجازی توضیح داد. این دانشجوی پرتلاش برای اولین بار در جهان شیوه جدید درمان بیماری آرتروز زانو به روش آنژیوگرافی را در دانشگاه علوم پزشکی تهران ابداع کرد. موفقیت های علمی این دانشجو باعث شد در نخستین برنامه (TUMS STUDY) درباره فرصت های مطالعه در فضای مجازی با او گفت و گو کنیم.