کارگاه آموزشی «ضوابط و مقررات حاکم بر اموال دولتی و اموال دانشگاه‌ها» در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد

کارگاه آموزشی «ضوابط و مقررات حاکم بر اموال دولتی و اموال دانشگاه‌ها» در دانشگاه علوم پزشکی تهران در راستای «توانمندسازی مهارت‌ها و بهبود فرایندهای کاری همکاران» برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، در کارگاه آموزشی (ضوابط و مقررات حاکم بر اموال دولتی و اموال دانشگاه‌ها) که در دو روز 21 و 22 شهریور 1402 در سالن حکیم سازمان مرکزی دانشگاه تشکیل شد، معاونان مدیریت امور مالی، رئیس اداره اموال، روساء و امین اموال واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران حضور داشتند. 
حسین باهری مشاور رئیس دانشگاه تهران مدرس کارگاه و در خصوص موارد مرتبط با اموال دانشگاه‌ها در آیین‌نامه مالی و معاملاتی، موارد مرتبط با اموال دانشگاه در قانون بودجه سال 1402، موارد مرتبط با اموال دانشگاه‌ها در ضوابط اجرایی بودجه سال 1402، موارد مرتبط با اموال دانشگاه‌ها در لایحه برنامه هفتم توسعه، موارد مرتبط با اموال دانشگاه‌ها در قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، موارد مرتبط با اموال دانشگاه‌ها در سایر قوانین و مقررات، موارد مرتبط با قراردادها و حقوق بیت‌المال در حوزه اموال و... مطالب مبسوطی ارائه داد. 
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب