آغاز به کار بخش فارسی سی و دومین همایش بین المللی کودکان به صورت مجازی در مرکز طبی کودکان

سی و دومین همایش بین المللی بیماری های کودکان در بخش فارسی در مرکز طبی کودکان آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، سی و دومین همایش بین المللی بیماری های کودکان در بخش فارسی روز پنجشنبه یکم آبان  99، به علت شیوع بیماری کووید 19 به صورت مجازی آغاز به کار کرد.
این همایش با پیام دکتر سیدرضا رئیس کرمی رئیس همایش و دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان و دبیر اجرایی همایش آغاز و سپس با اجرای پانل های علمی ادامه یافت.
در روز اول همایش پانل مشکلات رایج نفرولوژی در درمانگاه و مطب، بیماری کووید 19 در مادران و نوزادان، تازه های آسم و آلرژی، تشنج و صرع کودکان، رشد در کودکان، مسمومیت های شایع در کودکان، اختلالات عصبی کودکان، ساز و کار و نیازها، آنمی های شایع در کودکان و تازیه های تشخیصی و درمانی در کووید 19 در سالن هایی که با نام اساتید پیشکسوت طب کودکان نام گذاری شده بود برگزار شد.
در این همایش اساتید رشته کودکان در این همایش اساتید رشته کودکان از دانشگاه های سراسر کشور به عنوان سخنران شرکت دارند و مباحث و تازه های رشته کودکان برای استفاده پزشکان عمدتاً در رشته‌های عمومی، کودکان و رشته های فوق تخصصی کودکان مطرح می شود.
بخش فارسی همایش تا چهارم آبان ماه ادامه خواهد داشت، همچنین بخش بین الملل از ۱۲ تا ۱۶ آبان با حضور سخنرانان برجسته خارج از کشور به زبان انگلیسی و بخش پرستاری از ۱۳ تا ۱۶ آبان 99 برگزار خواهد شد.

کلمات کلیدی
لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *