اعضای کمیته بحران کووید19 بیمارستان سینا تشکیل جلسه دادند

در نشست کمیته بحران کووید19 بیمارستان سینا با توجه به کاهش آمار بیماران مبتلا به کرونا بر عادی سازی تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان سینا، نشست کمیته بحران کووید19 بیمارستان سینا طبق روال هر هفته، شنبه 13 دی ماه سال 1399 برگزار شد.
در ابتدای نشست آمار هفته چهل و پنجم بیماران مبتلا به کووید بیمارستان سینا ارائه شد و در ادامه سوریا بابایی، مدیر پرستاری این مرکز ضمن ابراز خرسندی از کاهش بیماران مبتلا بیان داشت: خوشبختانه تعداد مراجعه بیماران مبتلا به کووید به تریاژ به زیر 10 نفر رسیده است و در حال حاضر با 1 بخش که 50 درصد از ظرفیت آن را تخت های خالی تشکیل می دهد پاسخگوی بیماران مبتلا به کرونا هستیم.
وی همچنین از افزایش مراجعان درمانگاه تخصصی در هفته گذشته خبر داد و گفت: خوشبختانه تعداد اعمال جراحی نیز افزایش است.
بابایی همچنین با بیان اینکه تعداد بیماران مبتلا به کووید بستری در اورژانس به 1 نفر رسیده است پیشنهاد قرار دادن تخت در تریاژ کووید برای این بیماران را مطرح کرد تا به توان از بخش اورژانس برای بیماران غیر کرونایی بهره برداری بیشتری صورت پذیرد.
دکتر پویا پاینده مهر، رئیس اورژانس بیمارستان سینا نیز ضمن بیان گزارشی از وضعیت مراجعان مبتلا به کووید اورژانس بیمارستان گفت: وجود تخت برای بیماران در لاین کرونایی برای انجام مراقبت های لازم با وجود کم شدن تعداد بیماران بازهم ضروری و اجتناب ناپذیر است.
دکتر اتابک نجفی، رئیس بخش های ای سی یو خبر بازگشت ای سی یو جنرال 2 به وضع غیر کرونایی را در این هفته مطرح کرد.
دکتر محمد طالب پور، رئیس بیمارستان سینا با بیان اینکه بیمارستان سینا در حال راه اندازی تست PCR است پیشنهاد انجام تست به صورت رایگان از همه همکاران در یک بازه زمانی کوتاه را عنوان کرد و گفت، انجام تست CPR از همکاران سبب اعتماد سازی می شود و آمار ارزشمندی از این طریق به دست خواهد آمد.
دکتر خدیجه بخت آور، جانشین رئیس رادیولوژی بیمارستان سینا به بیان گزارشی از وضع بخش رادیولوژی پرداخت.

کلمات کلیدی
رضا  آسیابی
تهیه کننده:

رضا آسیابی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *