افتتاح رسمی بزرگ‌ترین سایت خودرویی واکسیناسیون کرونا در کشور با حضور فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان‌شهر تهران

دکتر علیرضا زالی، فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان‌شهر تهران، بزرگ‌ترین سایت خودرویی واکسیناسیون کرونا در کشور را در منطقه تحت پوشش مرکز بهداشت جنوب تهران افتتاح کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، بزرگ‌ترین سایت خودرویی واکسیناسیون کرونا در کشور با حضور دکتر علیرضا زالی، فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان‌شهر تهران، فرمانده بسیج ناحیه ابوذر منطقه ۱۹، شهردار منطقه ۱۹، معاونت اجتماعی شهرداری تهران، مسئولان فرماندهان سپاه شهر تهران، معاونان فنی و اجرایی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر محمدرضا سلمانی، رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران و آرزو چراغی، مسئول سایت واکسیناسیون بوستان ولایت روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ در بوستان ولایت افتتاح شد.
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان‌شهر تهران، در مراسم افتتاحیه بوستان ولایت منطقه ۱۹ از همکارانی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، معاونت بهداشت و همکاران سخت‌کوش در مرکز بهداشت جنوب تهران قدردانی کرد و گفت: کار بسیار ارزنده‌ای بود و علا رقم اینکه راه‌اندازی، تجهیز و برنامه‌ریزی برای این کار بسیار سخت بود اما فعالان مرکز بهداشت جنوب تهران توانستند این کار جهادی را با ‌سرعت در بوستان ولایت که بزرگ‌ترین سایت خودرویی کشور است و ظرفیت بیش از دو هزار خودرو دارد راه‌اندازی کنند.
وی در ادامه به استقبال و حجم زیاد مراجعان در تمام‌روزهای هفته اشاره کرد و افزود: خوشبختانه توانستیم درراه رضایت شهروندان به‌خصوص افراد مسن در بخش خودرویی و در بخش غیر خودرویی امکانات بسیار مناسبی را فراهم کنیم.
دکتر زالی گفت: بااینکه این سایت خودرویی در منطقه ۱۹ مستقر است اما با اقدامات خوب، خلاقانه و مبتکرانه مسئولان مرکز بهداشت جنوب تا اکنون توانستیم به‌تمامی شهروندان شهر تهران خدمات ارائه کنند.
وی در ادامه بر کار تیمی بسیار خوب مرکز بهداشت جنوب تهران تأکید کرد و افزود: مسئولان این مرکز توانسته‌اند با بسیج منطقه ناحیه ابوذر و همکاران در شهرداری منطقه ۱۹، کار تیمی گسترده‌ای را ارائه کنند.
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان‌شهر تهران در پایان از موفقیت بسیار بزرگی که به همت سخت‌کوشانه عرصه سلامت، همکاران پرتلاش و کنشگران زحمت‌کش در مجموعه مرکز بهداشت جنوب تهران قدردانی کرد و گفت: با تدابیری که دیده‌شده تمامی گروه پرخطر تا اواخر خرداد واکسینه می‌شوند.

نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *