افتتاح مرکز واکسیناسیون کرونا مرکز بهداشت جنوب تهران با حضور شهردار منطقه 10

مرکز واکسیناسیون کرونا در مرکز ورزشی الزهرا (س) با حضور رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران و شهردار منطقه ۱۰ افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مرکز بهداشت جنوب تهران، افتتاحیه مرکز واکسیناسیون کرونا روز یکشنبه ۶ تیر ۱۴۰۰ با حضور دکتر مجید رباطی، شهردار منطقه ۱۰، دکتر محمدرضا سلمانی، رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران، دکتر حسین الله یاری، معاون اجتماعی منطقه و مهندس علی عبدالهی، دبیر و جانشین شهردار در ستاد بحران منطقه ۱۰ برگزار شد.
دکتر رباطی از منطقه 10 به عنوان یکی از مناطق پرتراکم که درصد آن نسبت به استاندارد شهر تهران سه برابر است اشاره کرد و گفت: مرکزی که امروز در مجموعه ورزشی الزهرا (س) افتتاح شد نیاز این منطقه بود و به دلیل قدمت و تاریخچه منطقه ۱۰ که قدمتی صدساله دارد درصد سنی شهروندان آن نسبت به سایر مناطق بالاتر است.
وی در ادامه به همکاران مرکز بهداشت جنوب تهران که به‌صورت شبانه‌روزی در زمان شیوع کرونا ویروس فعالیت می‌کنند خداقوت گفت و اشاره کرد که با افتتاح این مرکز واکسیناسیون توسط مرکز بهداشت جنوب تهران ترددهای بین‌شهری کاهش می یابد.
دکتر رباطی بر راه‌اندازی این مرکز برای تسریع و سهولت تردد برای شهروندان تأکید کرد و افزود: با تردد کمتر در شهر تهران و رعایت ملاحظات بهداشتی می‌توانیم شاهد کاهش انتقال این ویروس باشیم.

در حاشیه این افتتاح شهردار منطقه به همکاران مرکز بهداشت جنوب تهران و مراجعان برای تزریق واکسن کرونا یک شاخه گل اهدا کرد.

نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی

تصاویر

فیلم ها

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *