بازدید از حوزه‌های امتحانی تحت پوشش معاونت بهداشت دانشگاه در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی

رییس گروه سلامت نوجوانان جوانان و مدارس معاونت بهداشت با همکاری اداره سلامت و تندرستی آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران از دو حوزه امتحانی در شهر ری و اسلامشهر در سطح معاونت بهداشت بازدید کردند.

گروه سلامت نوجوانان جوانان و مدارس معاونت بهداشت

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، با حضور زهرا آقا میری رییس گروه سلامت نوجوانان جوانان و مدارس معاونت بهداشت از دانشگاه علوم پزشکی تهران و همکاری اداره سلامت و تندرستی آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران روز یکشنبه 25 خرداد از دو حوزه امتحانی مدرسه ملاصدرا و مدرسه آیت ا... خامنه‌ای شهرستان ری و همچنین روز چهارشنبه 21 خرداد 99 از دو حوزه امتحانی قائمیه و یک حوزه امتحانی سعیدیه در شهرستان اسلامشهر در سطح معاونت بهداشت بازدید به عمل آمد.
پروتکل‌های بهداشتی رعایت و فقط در خصوص گندزدایی حوزه بلافاصله پس از اتمام آزمون و رعایت فاصله دو ساعته جهت برگزاری آزمون به مدیر حوزه تاکید و به نیروهای خدماتی مسئول آموزش‌هایی داده شد.
در خصوص انجام حداقل یک‌بار خود اظهاری دانش آموزان در هفته در سایت salamat.gov.ir تاکید شد و مستندات مربوط به آن در خصوص گواهی تایید سلامت دانش آموزان مورد بررسی قرار گرفت.
اتاق تصحیح اوراق امتحانی بازدید شد که پروتکل‌های بهداشتی در خصوص رعایت فاصله‌گذاری و استفاده از ماسک و دستکش توسط ممتحنین به‌خوبی رعایت شده بود.

اسماعیل  استاجی
تهیه کننده:

اسماعیل استاجی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *