بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از پروژه مهدی کلینیک مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه دکتر همایون امینی جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از پروژه مهدی کلینیک مجتمع بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، رئیس مجلس شورای اسلامی صبح روز دوشنبه ۴ فروردین 99 به همراه دکتر همایون امینی جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از پروژه مهدی کلینیک مجتمع بازدید کردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از پروژه مهدی کلینیک مجتمع گفت: مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) یک بیمارستان مهم و مرجع است و افراد مختلفی که نیاز به خدمات پزشکی سطح بالا دارند به این بیمارستان مراجعه می‌کنند، بنابراین پشتیبانی از این بیمارستان باید موردتوجه ویژه قرار گیرد.
دکتر علی لاریجانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خدمات کادر پزشکی و پرستاری مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) بسیار ستودنی است و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم. این در حالی است که وقتی کار تیم پزشکی ایران با سایر کشور‌ها مقایسه می‌شود مابه‌التفاوت وجدان و کار حرفه‌ای را پی خواهیم برد.
سپس دکتر خسرو صادق نیت، رئیس مجتمع گزارشی از نحوه رسیدگی به بیماران کرونایی و روند درمان این بیماران درمجتمع را ارائه کرد.
در ادامه دکتر علی جعفریان رئیس بخش هپاتوبیلیاری مجتمع گزارشی از پیشرفت فیزیکی پروژه‌ مهدی کلینیک ارائه کرد.
توضیح اینکه پروژه مهدی کلینیک با ۲۰۰۰ تخت بیمارستانی بزرگ‌ترین پروژه بهداشت و درمان کشور پس از انقلاب است که مراحل ساخت آن تاکنون بیش از ۸۰ درصد پیشرفت داشته است.
دکتر خسرو صادق نیت رئیس مجتمع، دکتر علی جعفریان رئیس بخش هپاتوبیلیاری و دکتر علی اعتمادیان مدیرعامل موسسه محب سلامت مهدی در این بازدید حضور داشتنند.

شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *