بازدید مشترک شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر و آموزش‌وپرورش چهاردانگه از حوزه‌های امتحانی

در راستای بررسی چگونگی برگزاری امتحانات نهایی و اهمیت اجرای پروتکل‌های بهداشتی در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کووید -۱۹ در مدارس بازدیدهایی از مدارس بخش چهاردانگه انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، سارا حاصلی فرد، کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس شبکه از چگونگی برگزاری امتحانات نهایی و اهمیت اجرای پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در مدارس گفت و افزود: در این خصوص بازدید مشترکی با حضور کارشناس مسئول سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس و کارشناس سلامت و تندرستی  آموزش‌وپرورش چهاردانگه سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۹۹ از سه حوزه امتحانت نهایی دخترانه و پسرانه اندیشه، امید آینده، حضرت مرضیه انجام شد.
حاصلی فرد از رعایت تمام موارد ابلاغی در پروتکل‌های بهداشتی ازجمله استفاده از ماسک و محلول ضدعفونی‌کننده دست، نظافت و گندزدایی مدرسه  ، رعایت فاصله بین صندلی‌ها، ممنوعیت مواد خوراکی در محل آزمون و ثبت‌نام کلیه کارکنان حوزه‌های امتحانی در سامانه salamat.gov.ir و اختصاص اتاق جداگانه برای دانش آموزان مراقبت ویژه و ... به‌منظور حفظ سلامت دانش آموزان و پیشگیری از شیوع بیماری کووید- ۱۹ خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با رعایت تمام موارد بتوانیم بر بیماری کرونا غلبه کنیم.

زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *