بازدید معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران از پایگاه مراقبت مرزی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

دکتر علیرضا دلاوری در چهارمین روز تعطیلات نوروزی از پایگاه مراقبت مرزی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی دیدن و ضمن ملاقات با مدیران فرودگاه با کارکنان این پایگاه هم دیدار گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر دلاوری را در بازدید روز چهارشنبه 4 فروردین 1400 دکتر عباس مزینانی، مشاور و مسئول ویژه معاونت بهداشت در پایگاه مراقبت مرزی و ملیحه مصنوعی مسئول این پایگاه، همراهی می‌کردند.

معاون بهداشت دانشگاه با بیان اینکه پایگاه مراقبت مرزی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی یک پایگاه ویژه و ممتاز در سطح کشور است گفت: در بازدید امروز با مدیران فرودگاه نشستی برگزار و با کارکنان این پایگاه دیدار و گفت‌وگو کردیم که برخی از مشکلات مرتفع شد و هماهنگی لازم به عمل آمد و مقرر شد موارد دیگر از طریق شبکه بهداشت و درمان ری پیگیری شود تا از میزان معطلی مردم در فرودگاه کاسته شود.

دکتر دلاوری با اشاره به اینکه به‌طور متوسط 5 هزار ورودی مسافر به فرودگاه امام وجود دارد که توسط تیم مراقبت مرزی موردبررسی قرار می‌گیرند افزود: طبق دستورالعمل‌های وزارت بهداشت در مواردی که نیاز است از مسافران آزمایش PCR گرفته می‌شود و خوشبختانه با هماهنگی‌هایی هم که با هلال‌احمر داشتیم این نیروها در هر شیفت به ما اضافه شده‌اند و در زمان تعطیلات نوروزی به کادر بهداشتی کمک می‌کنند.

وی نتیجه بازدید خود از فرودگاه را مثبت ارزیابی و از همکاری مناسب مدیران فرودگاه و پیشنهادهای خوب آنان قدردانی و ابراز امیدواری کرد با پیگیری موارد مطرح شده در این بازدید به یک نقطه بهتر از قبل برسند.
دکتر دلاوری در پایان با اشاره به فعالیت 40 نیروی بهداشتی در این پایگاه و حضور 13 کارشناس در هر نوبت‌کاری از تلاش و همت آنان در ایام تعطیلات نوروز قدردانی کرد.

 

مهدی  گلپایگانی
تهیه کننده:

مهدی گلپایگانی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *