مشکل پرداختی نیروهای شرکتی گروه پرستاری به زودی بر

بازدید معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان شریعتی

دکتر مریم حضرتی معاون پرستاری وزیر بهداشت در بازدید نوروزی از بخش‌ های کرونای بیمارستان شریعتی گفت: از نظر ما تمامی کارکنان پرستاری رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی شرح وظائف یکسانی دارند و هرگز راضی نیستیم بی‌ عدالتی میان آن‌ ها حاکم شود.

دوشنبه ۴ فروردین ۹۹ دکتر مریم حضرتی معاون پرستاری وزیر بهداشت و دکتر عظیمی سرپرست دفتر توانمندسازی معاونت پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه دکتر شکوه ورعی مدیر امور پرستاری دانشگاه از بخش‌ های تریاژ، اورژانس، بستری و ICU مربوط به کرونا در بیمارستان دکتر شریعتی بازدید کردند.
دکتر حضرتی با حضور در جمع کادر پرستاری بیمارستان شریعتی ضمن تبریک سال نو و قدردانی از تلاش‌ های ایشان گفت: تبریک و خدا قوت مرا به همه همکاران پرستارم در تمامی نوبت‌ های کاری برسانید. مردم امروز بیش از هرزمانی قدر زحمات شما را می‌ دانند. قطعاً اگر تلاش‌ های دلسوزانه و متعهدانه تیم درمانی نبود بحران کرونا به این خوبی مدیریت نمی‌ شد.
معاون پرستاری وزارت بهداشت در خصوص کمبود نیروی پرستاری گفت: خوشبختانه پنج هزار نیرو بدون بروکراسی اداری به دانشگاه‌ های علوم پزشکی تزریق‌ شده و در حال پیگیری هستیم تا سه هزار نیروی دیگر نیز به بدنه پرستاری اضافه کنیم. این فرصت بسیار خوبی برای جبران کمبود نیروی پرستاری بیمارستان‌ های سراسر کشور است.
وی در ادامه با توجه به نگرانی نیروهای شرکتی در خصوص پرداخت‌ های پرسنلی افزود: از نظر ما تمامی کارکنان پرستاری رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی شرح وظائف یکسانی دارند و هرگز راضی نیستیم بی‌ عدالتی میان آن‌ ها حاکم شود. خوشبختانه مسئولان وزارت بهداشت برای رفع این مشکل در تلاشند و نیروهای شرکتی مطمئن باشند این مشکل پرداختی به‌ زودی برطرف شود.
دکتر حضرتی در پایان سخنانش خطاب به همه پرستاران در سراسر کشور گفت: فرصتی پیش آمد تا جامعه پرستاری وظیفه اصلی خود یعنی مراقبت و نگهداری از مردم ایران را به‌ خوبی انجام دهد. من به همه شما عزیزان خدا قوت جانانه می‌ گویم. صمیمانه از شما متشکرم و دست یکایک شما را می‌ بوسم. خداوند به شما اجر بدهد.
دکتر ورعی نیز با توضیح در خصوص نحوه برنامه‌ ریزی شیفت‌ های نوروزی کادر پرستاری گفت: یکی از نقاط قوت سیاست‌ گذاری‌ های دانشگاه، مشخص کردن ۶ بیمارستان جنرال برای ارائه خدمات کرونا بود. البته سایر بیمارستان‌ ها نیز بیماران مشکوک را پذیرش می‌ کنند ولی برای اقدامات تخصصی به مراکز ریفرال کرونا ارجاع می‌ دهند. بعلاوه کادر پرستاری این بیمارستان‌ ها به‌ عنوان پشتیبان و کمک‌ رسانی در مواقع نیاز به مراکز کرونا اعزام می‌ شوند.
مهین سعیدی مدیر پرستاری بیمارستان شریعتی در این بازدید از مجاهدت‌ های کادر پرستاری این مرکز گفت و در خصوص نحوه استفاده از تجهیزات حفاظت شخصی کارکنان مطابق با استانداردهای وزارتی توضیحاتی داد.
توضیح این‌ که در این بازدید دکتر مهرپور رئیس، دکتر رفعتی مدیر، سعیدی مترون، کریمی سوپروایزر آموزشی و جمعی از پرستاران این مرکز بازدیدکنندگان را همراهی کردند.

نجمه باهو
تهیه کننده:

نجمه باهو

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *