برگزاری جلسه آموزشی با موضوع مهم‌ترین عوامل ابتلا و شدت عوارض کووید 19 در مردان

واحد سلامت خانواده مرکز بهداشت جنوب تهران جلسه آموزشی مهم‌ترین عوامل ابتلا و شدت عوارض بیشتر کووید 19 در مردان را به مناسبت هفته بین‌المللی سلامت مردان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت جنوب تهران، این جلسه روز دوشنبه 26 خرداد 99 برای 32 تن از مراقبین سلامت مراکز و پایگاه‌های سلامت تحت پوشش این مرکز به‌صورت sky room برگزار شد.
در این جلسه پوران قربانی، کارشناس برنامه میان‌سالان مرکز بهداشت جنوب تهران به هفته بین‌المللی سلامت مردان، 26 خرداد تا 1 تیر 99 اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین عواملی که در ابتلا و شدت بیشتر عوارض کووید 19 در مردان نقش دارد شامل: ویژگی‌های بیولوژیک مردان، پروفایل اجتماعی و مسئولیت شغلی مردان، مسئولیت خانوادگی مردان برای خرید اقلام موردنیاز خانواده، تأثیر مسائل فرهنگی بر ابتلای مردان، بیماری‌های مزمن در مردان، رفتارهای ناسالم در مردان و عامل خطر دخانیات در مردان است.
در این جلسه در خصوص برنامه سلامت میان‌سالان، کووید19، آموزش و شیوه زندگی سالم در میان‌سالی، سلامت روان در میان‌سالی مطالبی بیان و بر غربالگری علائم خطر بیماری‌های قلبی عروقی به‌صورت تلفنی و ثبت آن در سامانه سیب تأکید شد.

نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *