برگزاری جلسه هماهنگی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با فرمانده سپاه و فرماندهان کانون قشری ادارات شهرستان اسلامشهر

شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در راستای برنامه مدیریت و کنترل اپیدمی کووید-۱۹ به شیوه محله و خانواده محور جلسه‌ای در خصوص روند اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در این جلسه که چهارشنبه ۲۶ آذر ۹۹ با رعایت تمام شیوه نامه‌های بهداشتی در سالن آمفی‌تئاتر تئاتر شبکه با حضور سرهنگ ایلکا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیدالشهدا دکتر عباس امیراحمدی معاون شبکه بهداشت و فرماندهان کانون قشری ادارات شهرستان برگزار شد در ابتدا پس از تلاوت آیاتی  از  قرآن کریم  دکتر امیراحمدی  ضمن  عرض خیرمقدم  به مدعوین جزئیاتی از روند اجرای  طرح را  توضیح داد و ابراز خرسندی خود را از همکاری  سپاه  و  شبکه بهداشت  در اجرای این  طرح در شهرستان اعلام کرد.
در ادامه سرهنگ ایلکا  ضمن تبریک روز میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار به جامعه پزشکی در خصوص این برنامه توضیحات مبسوطی ارائه کرد. وی از اجرای قاطعانه طرح که هنوز در ابتدای راه قرار دارد آن را خوب ارزیابی کرده و عنوان کرد با تلاش مجدانه کادر بهداشت و درمان و مشارکت داوطلبانه مردم و نهادهایی که به‌صورت داوطلبانه در این راه فعالیت می‌کنند بهینه‌تر نیز خواهد شد .
 
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *