برگزاری جلسه کمیته مجازی بین بخشی واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران با جمعیت دفاع از کودکان کار

واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران جلسه کمیته مجازی بین بخشی با جمعیت دفاع از کودکان کار و خیابان را در راستای فعالیت‌های بهداشتی در بحران شیوع بیماری کووید 19 برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، این جلسه در راستای حفظ و ارتقای سلامت نوجوانان غیر دانش‌آموز و جلوگیری از شیوع بیماری کووید 19 برای انجام فعالیت‌های مربوط به این گروه سنی در موج سوم کرونا روز شنبه 1 آذر 99 با اسکای روم برگزار شد.
دکتر مرضیه سرابی، کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران در این جلسه بر ضرورت آموزش به این گروه خاص با توجه به عدم وجود زیرساخت‌های آموزش مجازی تأکید و در ادامه آرزو چراغی، کارشناس مسئول واحد بهبود تغذیه این مرکز در خصوص پیگیری اقلام پیشگیری از بیماری کرونا مطالبی را بیان کرد.
در پایان جلسه بهجت رشیدی، کارشناس واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس این مرکز تمامی دستورالعمل‌های جدید مربوط به پیشگیری از کرونا را برای حاضرین ارسال کرد و مقرر شد اقلام پیشگیری از بیماری کرونا به‌زودی برایشان ارسال شود.

نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *