به مناسبت روز پزشک فرمانده سپاه محمد رسول الله در بیمارستان سینا حضور یافت

سردار محمد رضا یزدی، فرمانده سپاه محمد رسول الله گفت: آنچه که امروز در دفتر زرین کشور ما ثبت شده، توانمندی های پزشکان، کادر پرستاری و سایر عزیزانی است که در کادر درمان مشغول خدمت هستند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان سینا، شنبه اول شهریور 99 مصادف با زادروز حکیم بوعلی سینا و روز پزشک سردار محمدرضا یزدی، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله با هیئت همراه در پنجاه و ششمین نشست بحران کووید بیمارستان سینا حضور یافت و از پزشکان این مرکز قدردانی به عمل آورد.
دکتر طالب پور، رئیس بیمارستان سینا ضمن قدردانی از حضور سردار یزدی گفت: حضور شما در بیمارستان سینا باعث دلگرمی و انگیزه برای تداوم تلاش‌ها و فعالیت‌های ماست.
 وی همچنین افزود: من لازم می‌دانم از حضور شما تشکر کنم و به‌عنوان مسئول بیمارستان این شهادت را می‌دهم از ابتدای اسفندماه تیمی که مشغول فعالیت هستند با 16 هزار ویزیت و با کمتر از 2 درصد مورتالیتی که کمترین میزان مرگ‌ومیر در ایران است به‌صورت ایثارگرانه مشغول به ارائه خدمت هستند و کادر درمان ما به‌واسطه پیگیری که می‌کنند سعی در بازگردانند امید کسانی دارند که امیدشان سلب شده و ما در بیمارستان از حضور خیرین به‌واسطه انجام خدمات صادقانه بسیار بهره بردیم.

و در حال حاضر بیمارستان به‌عنوان یک مرکز اصلی در تهران نیازهایی برای آینده دارد و از شما هم این درخواست را دارم که در راستای برخی کمبودهای این مرکز درمانی مانند مگا ای سی یو و اورژانس وسیع‌تر و مناسب‌تر برای بحران‌ها مساعدت لازم را با ما داشته باشید تا بتوانیم خدمات بهتری را به مردم ارائه دهیم.
سردار یزدی، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حسینی بیان داشت: امروز به مناسبت روز پزشک در خدمت شما هستیم تا از زحمات و تلاش‌های پزشکان قدردانی انجام شود به‌خصوص در این 6 ماه گذشته که این ویروس منحوس دامن‌گیر مردم شده و انصافاً در مقایسه با دیگر کشورها، تلاش‌های کادر درمانی ما واقعاً در سطوح برتر دنیا قرار می‌گیرد
باوجود دشمنی‌هایی که معاندان داشتند و منتظر بودند که کارد پزشکی مانتواند از پس این ویروس برآید ولی  با تمام سختی‌ها، کمبودها و فشارها، ما شاهد بودیم که چگونه کادر درمان در کشور افتخار آفریدند
وی در ادامه تصریح کرد: اگر تلاش‌های کادر درمان کشور نبود حتماً مردم هم آن همراهی را نمی‌کردند وقتی‌که مردم دیدند این عزیزان چگونه در خط مقدم مشغول ازخودگذشتگی هستند مثل دوران دفاع مقدس، پشتیبانی خود را از کارد درمان شروع کردند.
و آنچه امروز در دفتر زرین کشور ما ثبت‌شده، توانمندی‌های پزشکان، کادر پرستاری و سایر عزیزانی است که در کادر درمان مشغول خدمت هستند.
بنده امروز خدمت رسیدم تا این روز را به همراه شما گرامی بداریم و به تک‌تک شما بابت این مسئولیت سنگین و مخاطره‌آمیزی که دارید تبریک عرض کنم و آرزو دارم که همیشه در همه صحنه‌ها موفق باشید و برای آن عزیزانی که در این چند ماه گذشته جان خود را به‌واسطه خدمت به بیماران از دست دادند و به شهادت رسیدند آرزوی علودرجات را دارم
در پایان با اهدای لوح تقدیر از پزشکان حاضر در جلسه قدردانی شد.

کلمات کلیدی
رضا  آسیابی
تهیه کننده:

رضا آسیابی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *