توزیع بسته‌های آموزشی کروناویروس در شهرستان اسلامشهر

کارشناس مسئول واحد آموزش و ارتقای سلامت شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر از توزیع بیش از دویست بسته آموزشی با محوریت پیشگیری و کنترل کروناویروس در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، در راستای مصوبات جلسه کمیته درون بخشی مدیریت پیشگیری و کنترل بیماری کووید-۱۹ در این شبکه و اهمیت اطلاع‌رسانی به عموم مردم، بسته‌های اموزشی شامل طرح بروشورهای آموزشی، پوستر و استند با محوریت کروناویروس در قالب بیش از ۸۰ لوح‌های فشرده تهیه و در اختیار سازمان‌ها و ادارات سطح شهرستان قرار گرفت.
در همین خصوص فیلم‌های آموزشی هم در اختیار واحدهای محیطی قرار گرفت تا از طریق تلویزیون هم در مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاهها برای مراجعین پخش شود.
تکثیر ۳۰ هزار بروشورهای آموزشی با موضوع " توصیه‌هایی  به بیماران مبتلابه مشکلات حاد تنفسی که با نظر پزشک در منزل مراقبت می‌شوند"، توصیه‌هایی به همراهان و خانواده بیماران مبتلابه کروناویروس" و توصیه‌های کلی به عموم مردم در مورد بیماری کووید-۱۹" تکثیر و برای کلینیک‌های خصوصی شهرستان، مراکز ۱۶ ساعته پاسخگو در بحران کنونی و واحدهای محیطی شبکه توزیع شد.

زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *