توزیع رسانه‌های آموزشی پیشگیری از کووید-۱۹ در تمام ادارات و سازمان های شهرستان اسلامشهر

واحد آموزش و ارتقای سلامت شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، رسانه‌های آموزشی پیشگیری و کنترل شیوع کروناویروس برای مساجد، سازمان اتوبوس‌رانی و ادارات و سازمان‌های بین بخشی شهرستان را آماده و توزیع کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، با توجه به بازگشایی مساجد و برگزاری نماز با فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند و آغاز فعالیت ادارات و سازمان‌ها با حضور تمام نیروها و اجرای کامل پروتکل‌های ابلاغی، واحد آموزش و ارتقاء سلامت شبکه اقدام به آماده‌سازی رسانه‌های آموزشی کروناویروس ازجمله پوستر، کتابچه و پمفلت کرد.
خدیجه خانکی، کارشناس واحد آموزش شبکه در این راستا گفت: توزیع پوسترها برای مساجد پس از آماده‌سازی با همکاری واحد بهداشت محیط و حرفه‌ای به تعداد مساجد تحت پوشش مراکز خدمات جامع سلامت در اختیار کارشناسان آن واحدها قرار گرفت تا برای استفاده نمازگزاران و عموم مردم در محل مناسب و در معرض دید ایشان نصب شوند.
وی در ادامه داد: بنابر ضرورت استفاده مسافرین از ناوگان اتوبوسرانی و حساسیت ویژه در خصوص رعایت دستورالعمل‌ها برای پیشگیری از کروناویروس توسط ایشان پوسترهای متناسب به این سازمان ارسال و مقرر شد در محل مناسبی در اتوبوس‌ها باهدف افزایش آگاهی مسافرین نصب شود.
ضمناً" برای تمامی ادارات و سازمان‌های بین بخشی برای استفاده کارکنان تعداد کافی کتابچه‌های "زندگی با کرونا" و پمفلت و پوسترهای پیشگیری از کرونا برای نصب در تابلوهای اعلانات برای ارباب‌رجوع و کارکنان آماده و با نامه‌ای به‌صورت رسمی به آن سازمان‌ها ارسال شد.
باشد تا به مدد الهی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط عموم مردم کرونا را شکست دهیم.


زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *