حمایت ویژه صندوق تجهیزات پزشکی از ساخت تجهیزات سرمایه ای و مصرفی در حوزه مبارزه با کرونا

شرکت صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی تجهیزات پزشکی، برنامه حمایت ویژه از ساخت تجهیزات سرمایه ای و مصرفی در حوزه مبارزه با کرونا را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه، شرکت صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی تجهیزات پزشکی، برنامه حمایت ویژه از ساخت تجهیزات سرمایه ای و مصرفی در حوزه مبارزه با کرونا را در دستور کار خود قرار داده است.
دکتر محمد رضا منظم، رئیس هیات مدیره شرکت صندوق پژوهش و فناوری تجهیزات پزشکی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح کشور و لزوم اقدام همه جانبه در راستای مقابله با آن، این صندوق از شرکت های فناور و دانش بنیان که دارای طرح هایی در این زمینه هستند اعم از ساخت کیت های تشخیص، مواد ضد عفونی کننده، دستگاههای ضدعفونی کننده، ماسک، داروهای مؤثر در کنترل عوارض بیماری، سامانه های نرم افزاری مرتبط با پایش، اطلاع رسانی و کنترل بیماری، مدلسازی و شبیه سازی های نرم افزاری و نظایر آن حمایت مالی به عمل می آورد. این حمایت ها از فعالیت هایی نظیر نمونه سازی ، سرمایه در گردش برای تولید و نیز راه اندازی خطوط تولید جدید یا افزایش ظرفیت خطوط فعلی صورت می گیرد. این تقاضاها به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.
دکتر منظم گفت: در راستای این برنامه حمایتی تاکنون از حدود 20 شرکت بزرگ با اعتباری معادل 50 میلیارد تومان در این حوزه حمایت شده است که همگی دارای مجوز فعالیت و نیاز به سرمایه در گردش داشتند و این تسهیلات حمایتی باعث ایجاد خطوط جدید، محصولات جدید و افزایش سطح تولید آنها شده است.
صنــــدوق پژوهش و فناوری غیـردولتی تجهیـزات پزشکی با مشـارکت دانشگاه عـلوم پزشکی تهران، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و فعـال ترین و معتبـر ترین شرکت های مهندسی پزشکی و سلامت در سال 1391 تاسیس شده است و هدف اصلی صندوق حمایت و مشارکت از طرح های محصول محور در حوزه ی تجهیزات پزشکی و شرکت های فناور و دانش بنیان  است.
به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 88989408  (صندوق تجهیزات پزشکی) و یا 88392549 (گروه تجاری سازی دانشگاه خانم ها اصغری و یا سلطانی) تماس بگیرید.

سمیرا  اصغری
تهیه کننده:

سمیرا اصغری

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *