رئیس دانشکده دندانپزشکی تاکید کرد: با طرح های خلاقانه و جدید می توانیم با قدرت از بحرانی که این بیماری در کشور به وجود آورده است عبور کنیم

جلسه شورای آموزشی دانشکده دندانپزشکی با حضور هیئت رئيسه دانشكده و مدیران گروه های آموزشی 15 اردیبهشت ماه 99 در آمفی تئاتر 90 نفره با رعایت فاصله اجتماعی برگزار شد.

نشست شورای آموزشی در دانشکده دندانپزشکی

به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی، در ابتدای این نشست دکتر امیررضا رکن ضمن تبریک ماه مبارک رمضان از اعضای هیئت علمی به ویژه دکتر آرش منصوریان معاون اداری و مالی دانشکده که از ابتدای اسفند ماه در بخش اورژانس دانشکده خدمت کردند قدردانی کرد.
وی با تاکید بر اینکه دانشکده دندانپزشکی دارای شرایط خاصی است گفت: احتمالا در صورت تایید ستاد کرونا از هفتم خرداد دانشکده بازگشایی می شود.
وی تاکید کرد با طرح های خلاقانه و جدید می توانیم با قدرت از بحرانی که این بیماری در کشور به وجود آورده است عبور کنیم.
در ادامه دکتر حکیمه سیادت معاون آموزشی دانشکده در مورد چگونگی برگزاری امتحانات دانشجویان به صورت مجازی توضیحاتی ارائه کرد.
وی در ادامه توضیح داد در صورت بازگشایی دانشکده، تکمیل واحدهای بالینی و پری کلینیک تقریبا تا ابتدای شهریور ماه طول خواهد کشید، لذا زمان دیگری برای برگزاری امتحانات باقی نخواهند ماند.
وی همچنین به برگزاری کلاس های عملی و لزوم فاصله گذاری اجتماعی در بخش ها اشاره کرد و دو سناریوی پیش رو در صورت بازگشایی دانشکده را مطرح کرد.
در این نشست در مورد مسائل و مشکلات فوق گفتگو و تبادل نظر وتصمیمات لازم اخذ شد.

حمیده ایزدی
تهیه کننده:

حمیده ایزدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *