سلطان نمونه‌گیری کرونای مرکز بهداشت جنوب تهران از تزریق یکهزار واکسن کرونا در یک روز خبر داد

جواد سلطانی، کارشناس علوم آزمایشگاهی مرکز فرمانفرمائیان تحت پوشش این مرکز از تزریق بیش از 7 هزار دوز واکسن در این مدت کوتاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، جواد سلطانی، کارشناس علوم آزمایشگاهی مرکز فرمانفرماییان تحت پوشش این مرکز گفت: در روز یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 مرکز فرمانفرماییان با حضور سه تیم 3 نفره مستقر در این مرکز از مرز تزریق 1000 واکسن در یک نوبت‌کاری 8 تا 14 ساعته گذشت.
وی در ادامه افزود: از ابتدای روز تزریق واکسن برای جانبازان، بیماری‌های خاص و افراد بالای 80 سال در محیطی جدا تزریق واکسن برای گروه‌های هدف انجام می‌شود و در این محیط اورژانس، پزشک ناظر مستقر است و برای همه مراجعان مراقبت بعد از تزریق واکسن انجام می‌شود.
سلطانی در این مصاحبه گفت: در روز هفتم تزریق واکسن کرونا حدود 7 هزار واکسن تزریق‌شده است و مراجعانی که قادر به پیاده شدن از ماشین را نداشته‌اند، تزریق واکسن در ماشین آن‌ها انجام می‌شده است.
وی در ادامه به انجام واکسیناسیون در تمام‌روز هفته و حتی در روزهای تعطیل خبر داد و گفت: واکسیناتورهای این مرکز در 3 روز هفته هم در دو نوبت صبح و بعدازظهر تزریق واکسن انجام می‌دهند که این رکورد در یک نوبت‌کاری انجام‌شده است.

نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *