پیام تبریک معاون درمان دانشگاه به مناسبت هشتم نوامبر 2020 سالروز کشف اشعه ایکس و روز جهانی رادیولوژی

دکتر سید فرشاد علامه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیامی روز جهانی رادیولوژی را به‌تمامی پرتوکاران تبریک و از زحمات دلسوزانه گروه تصویربرداری پزشکی بیمارستان‌های تابعه به‌ویژه در شرایط پاندمی کووید 19 قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، دکتر سید فرشاد علامه معاون درمان دانشگاه به مناسبت هشتم نوامبر سالروز کشف اشعه ایکس و روز جهانی رادیولوژی در پیامی ضمن گرامیداشت و تبریک به‌تمامی پرتوکاران، از زحمات دلسوزانه گروه تصویربرداری پزشکی بیمارستان‌های تابعه به‌ویژه در شرایط پاندمی کووید 19 قدردانی کرد. متن پیام را در ادامه بخوانید:

همکاران محترم گروه تصویربرداری پزشکی

با سلام و خداقوت

به مناسبت هشتم نوامبر روز جهانی رادیولوژی بر خود می‌دانم از تمامی فعالان گروه تصویربرداری پزشکی بیمارستان‌های دولتی و خصوصی تابعه که با ارائه خدمات شبانه‌روزی در تشخیص به هنگام بیماری‌ها و به‌خصوص کرونا همراه سایر کادر درمانی به مدیریت بهتر این بحران کمک کرده‌اند سپاسگزاری نمایم.
وقتی از تیم‌های درمانی بیمارستان‌ها و فداکاری‌هایشان در بحران کووید 19 صحبت می‌شود نگاه جامعه اغلب به‌سوی خدمات پزشکان و پرستاران است این در حالی است که تمامی گروه‌های درگیر اعم از پزشکی، پرستاری، پیراپزشکی، خدمات و پشتیبانی و حراست در بیمارستان‌ها، به‌رغم همه چالش‌های موجود در خط مقدم خدمت به بیماران متعهدانه و پرتلاش در کنار هم ایستاده‌اند تا هیچ خدمت درمانی موردنیازی در جامعه متوقف و از کیفیت آن کاسته نشود. امیدوارم همواره سلامت باشید.

 اجر همه شما با خدای متعال

دکتر سید فرشاد علامه
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران

 

نجمه باهو
تهیه کننده:

نجمه باهو

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *