جامعه سلامت توانست دیگر بار گوهر وجودی‌اش که همانا ادای دین به همنوعان است نمایان سازد

پیام معاون درمان به تمامی کارکنان حوزه سلامت دانشگاه در آستانه سال نو

دکتر مهدی رضایی در آخرین روز سال 98 در پیامی ضمن قدردانی از تلاش دلسوزانه و فداکاری های کارکنان حوزه سلامت کشور و دانشگاه، فرارسیدن بهار طبیعت و آغاز سال نو شمسی را تبریک گفت.

دکتر مهدی رضایی معاون درمان دانشگاه، در آخرین روز سال، پنج شنبه ۲۹ اسفند ۹۸ در پیامی، ضمن قدردانی از تلاش دلسوزانه و فداکاری‌های کارکنان حوزه سلامت کشور و دانشگاه، فرارسیدن بهار طبیعت و آغاز سال نو شمسی را تبریک گفت. متن کامل این پیام را در ادامه بخوانید:

همکاران ارجمند
پزشکان، پرستاران، دستیاران، دانشجویان، کارشناسان و تمامی کارکنان شریف و قهرمان دانشگاه که با سربلندی و افتخار مشغول خدمت به هموطنان عزیزمان هستید، سلام؛
در آستانه نوروز باستانی و بهار طبیعت قرار داریم البته همراه با مهمانی ناخوانده به نام کرونا ویروس، که با غافلگیری به سراغ سرزمینمان آمد. ابتدا همه ما سراسیمه و پریشان شدیم اما چه زود به همت والای دلاوران عرصه سلامت بخود آمدیم و مهیای کارزار بزرگ مقابله با این بلای جهانی شدیم.
گرچه در این میدان مبارزه به رغم آن که شما حافظان سلامت خود بی‌حفاظ بودید، اما به عشق خدمت خطر را به جان پذیرفتید تا سلامتی بیماران را تامین کنید.
ما در این واقعه شاهد دستاورد بزرگی نیز بودیم، جامعه سلامت توانست دیگر بار گوهر وجودی‌اش که همانا ادای دین به همنوعان است نمایان سازد و حس زیبای قدرشناسی مردم را برانگیزد.
روزهای سختی که اندک اندک هموارتر می‌شود اما همچنان نیازمند به حضور متعهدانه و مقتدرانه جامعه سلامت کشور است تا به امید خدا، پیروزی نهایی حاصل شود.
امیدوارم با سلامتی کامل در کنار خانواده‌های گرامی به امید شکست قطعی کرونا ویروس، جشن شادمانی بهار ۱۳۹۹ را در میانه فصل برگذار کنیم.
درود بر همه شما افتخار آفرینان، زنده باد ایرانی آباد و سربلند؛

دکتر مهدی رضایی
معاون درمان دانشگاه




نجمه باهو
تهیه کننده:

نجمه باهو

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *