کارشناس مسئول واحد بهبود تغذیه مرکز بهداشت جنوب تهران از غربالگری کووید 19 برای کودکان کار خبر داد

واحد بهبود تغذیه مرکز بهداشت جنوب تهران با همکاری مرکز پرتو سازمان خدمات اجتماعی شهرداری، کودکان کار را در خصوص کووید 19 غربالگری کردند.

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت جنوب تهران، آرزو چراغی، کارشناس مسئول واحد بهبود تغذیه این مرکز گفت: در خرداد و تیر 99 این واحد با همکاری مرکز پرتو سازمان خدمات اجتماعی شهرداری 972 تن از کودکان کار تحت پوشش مرکز بهداشت جنوب تهران را در خصوص کووید 19 غربالگری کردند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه مرکز پرتو سازمان خدمات اجتماعی شهرداری شامل مراکز خیریه ارتقا کیفیت زندگی ایرانیان، حمایت از تحصیل کودکان کار نهال، کنشگران توسعه و آرا شمیران است گفت: به منظور پیشگیری از بیماری کووید 19 و خدمت رسانی به کودکان کار غربالگری کووید 19 برای آن ها به صورت تلفنی انجام شد و 35 تن از موارد مشکوک شناسایی و به مراکز 16 ساعته تحت پوشش مرکز بهداشت جنوب تهران ارجاع داده شدند.
چراغی در پایان افزود: این خیرین سبد غذایی را برای کودکان کار تهیه و در اختیارشان قرار دادند و با همکاری  گروه جهادی بیمارستان ضیاییان دو خانواده از این کودکان که پدر آن ها در اثر کرونا فوت کرده بود تحت حمایتهای مالی و پرداخت اجاره خانه قرار گرفتند.

نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *