کمیته بحران مقابله با کرونا بیمارستان سینا تشکیل جلسه داد

نشست های کمیته بحران بیمارستان سینا، شنبه هر هفته برگزار می شود و در هر جلسه ضمن بررسی آمار هفته گذشته به بررسی چالش های پیش رو و تصمیم گیری برای رفع آنها پرداخته می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان سینا، کمیته بحران کووید 19 بیمارستان سینا، شنبه 25 مردادماه سال 99 در سالن شورای مرکز همایش ها تشکیل جلسه داد.
در ابتدای جلسه آمار مراجعان به تریاژ کووید و بستری بیماران مبتلا در هفته بیست و پنجم بحران کرونا در بیمارستان سینا اعلام شد.
سپس سوریا بابایی، مدیر پرستاری بیمارستان سینا ضمن عنوان آمار تعداد اعمال جراحی، مراجعات بیماران به درمانگاه تخصصی به بیان نقطه نظرات خود پرداخت.
دکتر مهران ستوده نیا، متخصص طب اورژانس این مرکز با بیان اینکه، مراجعات بیماران مبتلا به کووید طی 2 هفته گذشته سیر کاهشی داشته است گفت: خوشبختانه آمار ورودی و بستری بیماران کووید در بیمارستان طی 2 هفته گذشته کاهش یافته ولی متاسفانه هنوز مانند سابقه بیماران بستری بد حال نیز در بخش اورژانس هستند.
دکتر علی شکوری راد؛ رئیس بخش رادیولوژی بیمارستان گفت: با شروع ماه محرم و برگزاری کنکور باید تدابیر لازم را پیش بینی کرد وی همچنین بر نیاز کارکنان درمان به استراحت نیز تاکید کرد.
دکتر آذر حدادی، استاد بیماری های عفونی این مرکز نیز در خصوص انجام تست سلولوژی کارکنان و همچنین درمان بیماران کووید از طریق پلاسما به ارائه نظرات خود پرداخت.
دکتر محمد طالب پور، رئیس بیمارستان سینا عنوان داشت؛ پیگیری های لازم برای انجام تست های PCR و فروزن در بیمارستان سینا از یک ماه پیش انجام و تایید معاون درمان دانشگاه نیز کسب شده است و منتظر ورود به مرحله اجرا هستیم. وی همچنین تصریح کرد: سازمان انتقال خون برای اهدای پلاسما به بیمارستان اعلام آمادگی کرده است در صورتی که بیماری نیاز به انجام درمان با پلاسما دارد استادان حتما اطلاع دهند تا هماهنگی های لازم انجام پذیرد.


کلمات کلیدی
رضا  آسیابی
تهیه کننده:

رضا آسیابی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *