• تاریخ انتشار : 1403/06/18 - 07:57
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 52
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

ستاد برگزاری مراسم اربعین حسینی

برگزاری جلسه هماهنگی و تبادل نظر گروه سوم جهادی درمانگاه «راه شفا» در سامرا

جلسه هماهنگی و تبادل نظر گروه سوم جهادی درمانگاه «راه شفا» با توجه نزدیک شدن به روز شهادت امام حسن عسگری (ع) برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران ستاد اربعین، جلسه هماهنگی و تبادل نظر گروه سوم جهادی درمانگاه «راه شفا» با توجه به نزدیک شدن به روز شهادت امام حسن عسکری (ع) شنبه 17 شهریور 1403 در محل درمانگاه راه شفا در عتبه مقدسه امامین عسکریین شهر سامرا برگزار شد.

 دکتر پروین مجدی نسب، مدیر اجرایی ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی تهران، با نزدیک شدن به روز شهادت امام حسن عسکری (ع) گفت: اربعین کوچکی پیش رو داریم، پزشکان و کادر درمانی مستقر در سامرا نیز آمادگی خدمت رسانی شبانه روزی به زائران را دارند.

 با نزدیک شدن به روز شهادت امام حسن عسکری (ع)، تعداد مراجعین به درمانگاه «راه شفا» به تدریج رو به افزایش یافته است. بسیاری از زائران که برای شرکت در مراسم عزاداری به سامرا آمده‌اند، از خدمات رایگان و باکیفیت ارائه‌شده توسط این تیم جهادی بهره‌مند شده‌اند. پزشکان و کادر درمانی مستقر در سامرا با تلاش و دقت بالا در حال ارائه خدمات متنوعی از جمله ویزیت‌های پزشکی، مشاوره‌های تخصصی، تزریقات و توزیع دارو به مراجعین هستند.

در همین خصوص دکتر پروین مجدی نصب، مدیر اجرایی ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی تهران، جلسه‌ای با پزشکان و کادر درمانی گروه سوم جهادی درمانگاه «راه شفا» مستقر درسامرا برگزار کرد. ایشان ضمن خوش آمدگویی این گروه به خانه پدری امام زمان (عج) و فعالیت‌های شبانه روزی پزشکان و کادر درمانی قدردانی کرد و گفت: اربعین کوچکی پیشرو داریم که از کشور عراق، ایران و سایر کشورها مسئولین، هیئت‌ها، موکب‌ها و زائران برای برپایی هر چه با شکوهتر اقامه عزای امام حسن عسکری (ع) در این محل گرد هم خواهند آمد. لذا از همه بزرگواران گروه سوم جهادی درمانگاه «راه شفا» خواهشمندم همانطور که تاکنون با فعالیت‌های شبانه روزی خود استوار و ثابت قدم بودند؛ با تلاش بیشتر ان شاءلله بتوانیم اول در پیشگاه بقیه الله امام زمان (عج) نمره قبولی را بگیریم و دوم اینکه به عنوان نمایندگانی از کشور عزیزمان ایران و دانشگاه علوم پزشکی تهران در راه خدمت به زائران عتبات عالیات کشور دوست و همسایه عراق سربلند باشیم.

در این جلسه نقطه نظرات و سوالاتی از طرف پزشکان و کادر درمانی مطرح شد و دکتر مجدی نسب پاسخگوی این نظرات و سوالات بود.

مسئولین درمانگاه «راه شفا» تأکید کرده‌اند که تمام امکانات و تجهیزات لازم برای مقابله با افزایش مراجعات فراهم شده و تیم جهادی به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی است.

تیم درمانی «راه شفا» با آمادگی کامل و استفاده از تجهیزات پیشرفته، تلاش دارد تا نیازهای درمانی تمامی زائران را در این شرایط خاص برآورده سازد.

  • گروه خبری : اربعین
  • کد خبر : 276944
محمد معین افشاری
تهیه کننده:

محمد معین افشاری

تصاویر